• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۱۷
  • شناسه خبر: 8447

سران فتنه با لباس طلبکار برای خبرگان تعیین تکلیف می‌کنند

پیام ملّت – نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز برخی فتنه‌گران لباس طلبکار و مدعی برتن کرده‌اند و برای مجلس خبرگان رهبری تعیین تکلیف می‌کنند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی در ...

پیام ملّت – نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز برخی فتنه‌گران لباس طلبکار و مدعی برتن کرده‌اند و برای مجلس خبرگان رهبری تعیین تکلیف می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره نامه یکی از سران فتنه خطاب به خبرگان رهبری، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول سه دهه رهبری‌شان به بهترین شکل کشور را مدیریت کرده‌اند، آنچه لازم بود با مردم در میان گذاشتند و ارشادات لازم برای رسیدن کشور به قله‌های عزت خطاب به مسئولان را صورت داده‌اند.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری افزود: رهبری عزیز تاکنون به خوبی در مسائل و مشکلات اقتصادی وارد عمل شده‌اند، قوه مجریه، قضائیه و مقتنه را مأمور کردند در جلسات مشترکی به مسائل اقتصادی رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: در این که رهبری به وظیفه خود عمل کردند، تردیدی نیست و به بهترین شکل این کشور را تا به امروز در جایگاه رهبری مدیریت کرده‌اند؛ اما دیگران که در کارهای آنها اشکال و ایراد فراوان وجود دارد و باید پاسخگو باشند، امروز مدعی شده‌اند.

حاج‌ابوالقاسم دولابی تصریح کرد: عجیب است امروز برخی مدعی دفاع از نظام و انقلاب شده‌اند که مدت‌ها در کشور مسئولیت داشتند و در دوران مسئولیت‌شان ایراد، اشکال و ابهام زیادی وجود دارد.

وی افزود: این افراد در کشور فتنه ایجاد کردند و خون‌‎های زیادی به پای آن‌ها نوشته شد و خسارات زیادی به کشور وارد کردند و بسیاری از عقب ماندگی‌های امروز کشور به خاطر کوتاهی‌ و خیانت‌های این دسته از افراد است.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: امروز در حالی برخی لباس طلبکار و مدعی برتن کرده‌اند و برای مجلس خبرگان رهبری تعیین تکلیف می‌کنند که خود در ردیف اول این اتهام‌ها قرار دارند و باید پاسخگو باشند. به ایشان عرض می‌کنیم همین قدر که رأفت اسلامی شامل حالشان شده و به مجازات مناسب حال و اعمالشان نرسیده‌اند، باید خدا را شاکر باشند.

وی افزود: به فتنه‌گران نظام هشدار می‌دهیم مراقب رفتار و کردار خود باشید و بیش از این به نظام مقدس جمهوری اسلامی و نقاط قوت نظام مقام معظم رهبری اهانت نکنید؛ زیرا خودتان متهم اصلی این مشکلات و گرفتاری‌‎های مردم هستید.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست