• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۱۸
  • شناسه خبر: 8504

نمایشگاه کتاب ناشران کشور در زنجان برگزار می شود

پیام ملّت – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نهمین نمایشگاه سراسری کتاب ناشران کشور در زنجان از ۹ تا ۱۴ مهر در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین برگزار می شود. فاطمه کرباسی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان ...

پیام ملّت – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نهمین نمایشگاه سراسری کتاب ناشران کشور در زنجان از ۹ تا ۱۴ مهر در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین برگزار می شود.

فاطمه کرباسی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان با بیان اینکه برای مخاطبان این نمایشگاه تخفیف ۳۰ درصدی برای ارائه کتاب در نظر گرفته شده است، افزود: بن های تخفیف در محل نمایشگاه و از طریق بانک شهر در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
وی اظهار داشت: لیست کتاب های ارائه شده در نمایشگاه کتاب زنجان در سایت نمایشگاه های کتاب ایران به www.icfi.ir در دسترس خواهد بود، گفت: مخاطبان می توانند با مراجعه به این سامانه از کتاب های ارائه شده در نهمین نمایشگاه کتاب زنجان مطلع شوند.
کرباسی گفت: جشن امضا و رونمایی از کتاب نویسندگان و مولفان استانی و اختصاص هر یک از روزهای نمایشگاه به شهرستان های استان برای اجرای برنامه های فرهنگی از جمله برنامه های جانبی نهمین نمایشگاه کتاب زنجان است.
به گزارش ایرنا، سال گذشته با وجود اعلام خبر برگزاری نمایشگاه کتاب ناشران کشور در زنجان، این نمایشگاه برگزار نشد.
گفتنی است در هشتمین نمایشگاه سراسری ناشران کشور در زنجان که در شهریور سال ۹۵ برگزار شد، ۳۴۷ ناشر در آن حضور یافتند.
در مدت ۱۰ روز برگزاری هشتمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور در زنجان، شهروندان این استان به میزان ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، کتاب از نمایشگاه خرید کردند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست