• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۱۹
  • شناسه خبر: 8518

آموزش و پرورش، زیربنای توسعه کشور است

پیام ملّت – سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان نظام آموزش و پرورش را زیربنای توسعه در هر کشوری دانست و گفت: این سیستم بدلیل تربیت نیروی متخصص آموزشی می تواند نقش موثری در تعیین سرنوشت و توسعه کشو ...

پیام ملّت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان نظام آموزش و پرورش را زیربنای توسعه در هر کشوری دانست و گفت: این سیستم بدلیل تربیت نیروی متخصص آموزشی می تواند نقش موثری در تعیین سرنوشت و توسعه کشور ایفا کند.

کریم شعبانی در مراسم تکریم و معارفه روسای دانشگاه فرهنگیان زنجان، با اشاره به اینکه در سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش برای دانشگاه فرهنگیان جایگاه خاصی در نظر گرفته شده است، افزود: برای تعلیم و آماده‌سازی حضور یک معلم در سیستم آموزشی کشور، مهارت آموزی یک اصل مهم به شمار می آید و دانشگاه فرهنگیان در زمینه آموزش مهارت های شغلی به معلمین نقش موثری بر عهده دارد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان ادامه داد: تنها در دانشگاه فرهنگیان است که یک نیروی متخصص آموزشی تعلیم می یابد و به عنوان “معلم” پرورش داده می شود لذا این مجموعه آموزشی باید طبق اهداف تعیین شده به کارش ادامه دهد.
وی با تاکید بر اینکه باید از منش، تجارب و رفتار معلمان گذشته به عنوان الگو در نظام آموزشی استفاده شود، اظهار کرد: با پرورش نیروی ماهر، متعهد و متخصص, آینده آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت در کشور تأمین خواهد شد.
شعبانی در پایان با اشاره به موضوع انتخاب مدیران شایسته به ویژه در نظام آموزشی استان و کشور، افزود: با رعایت سلسله مراتب اداری باید در انتخاب افراد شایسته جهت تصدی پست های مدیریتی دقت کافی صورت گیرد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست