• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۱۹
  • شناسه خبر: 8529

موجودی کالا در سامانه جامع انبارها ثبت می شود

پیام ملّت – همه صاحبان انبار از آغاز شهریور ماه جاری باید موجودی و ورودی و خروجی کالا را در سامانه جامع انبارها ثبت کنند. عبدالله جعفری، مدیر توسعه بازرگانی سازمان چهاد کشاورزی استان زنجان با اعلام این خبر به «پایگ ...

پیام ملّت – همه صاحبان انبار از آغاز شهریور ماه جاری باید موجودی و ورودی و خروجی کالا را در سامانه جامع انبارها ثبت کنند.

عبدالله جعفری، مدیر توسعه بازرگانی سازمان چهاد کشاورزی استان زنجان با اعلام این خبر به «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» گفت: شفافیت در موجودی کالاهای انبار شده را از جمله مزیت‌های سامانه انبارها برشمرد و خاطرنشان کرد: با داشتن اطلاعات انبارها، احتکار و اختفای کالاها کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه کالاهای موجود در انبارهای ثبت نشده از ابتدای شهریور ماه احتکار است، افزود: این سامانه به نشانی https://www.nwms.ir در دسترس است و همه مراکز بارگیری، تخلیه‌، نگهداری یا ذخیره‌سازی کالا را دربرمی گیرد.

جعفری کالاهای مشمول طرح تشدید مبارزه با احتکار و اختفا را غلات (گندم خوراکی،گندم دامی،جو و برنج سفید)،کالاهای اساسی (روغن نباتی ساخته شده، روغن خام، شکرخام، شکر سفید، کره)،مواد پروتئینی (گوشت قرمز، گوشت مرغ،تخم مرغ و شیر خشک صنعتی) اعلام کرد و ادامه داد: نهاده ها (جوجه یکروزه، تخم مرغ نطفه دار، ذرت دامی،کنجاله سویا، سبوس گندم و دانه های روغنی شامل سویا، آفتابگردان، کلزا و کانولا)،مواد اولیه تولید،حبوبات،لوازم خانگی (یخچال، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و تلویزیون تولید داخلی) نیز جزو این موارد هستند.

لوازم یدکی و لاستیک سبک و سنگین، کاغذ چاپ، تحریر و روزنامه،انواع پودرشوینده و مصالح ساختمانی (محصولات فلزی پرمصرف و سیمان) نیز جزو کالاهای مشمول تشدید طرح مباره با احتکار و اختفاء گزارش شده است.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست