• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۲۰
  • شناسه خبر: 8568

جذب بهینه منابع بانکی باید اشتغال محور شود

پیام ملّت – معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان با تاکید بر اینکه جذب منابع بانکی باید به ایجاد اشتغال منتج شود، گفت: باید در دریافت وثائق و مستندات ارائه شده از سوی متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی ...

پیام ملّت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان با تاکید بر اینکه جذب منابع بانکی باید به ایجاد اشتغال منتج شود، گفت: باید در دریافت وثائق و مستندات ارائه شده از سوی متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی دقت نمود تا این تسهیلات حتما به طور حقیقی در راستای ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار هزینه شود.

فرامرز نیک سرشت در کمیته نظارت بر تسهیلات تکلیفی و منابع بانکی استان، از فرمانداران، مدیران دستگاه های اجرایی و روسای بانک های استان خواست تا با ارتباط و تعامل بیشتر با یکدیگر، مناغشات کاری ساده خود را پیش از طرح در کمیته های استانی حل و فصل نمایند تا مصوبات جلسات کمیته های استانی بصورت کاربردی تر باشد.
وی همچنین بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان تاکید کرد و افزود: چنانچه برخی از متقاضیان در مدت زمان تعیین شده نتوانسته اند وثائق و ضمانت های بانکی مصوب را فراهم نمایند باید حذف و با طرح های آماده دیگر جایگزین شوند.
معاون استاندار زنجان ادامه داد: نباید پرداخت تسهیلات کلان اشتغالزایی، بیش از این معطل ارائه مستندات و وثائق شود و روند ارائه تسهیلات را به تعویق بیندازند.
گفتنی است در این جلسه مشکلات برخی از شهرستان های استان در زمینه دریافت تسهیلات سه مرحله‌ای راه‌اندازی دامداری برای روستائیان و نیز مسائل بانکی روستائیان مجسمه‌ساز در شهرستان خدابنده مورد بررسی قرار گرفت.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست