• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۲۲
  • شناسه خبر: 8639

برخی مسئولان به جای پاسخگویی ، مطالبه گر شده اند / ۸۰ درصد مردم وضع معیشتی مناسب ندارند

پیام ملّت – دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: هر مسئولی که در انجام وظایف قانونی خود کوتاهی، قصور و کم کاری کند یا پشت پرده ای داشته باشد بدون اغماض و با جدیت برخورد می شود. حجت الاسلام حسن مظفری در جلسه کارگروه مب ...

پیام ملّت – دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: هر مسئولی که در انجام وظایف قانونی خود کوتاهی، قصور و کم کاری کند یا پشت پرده ای داشته باشد بدون اغماض و با جدیت برخورد می شود.

حجت الاسلام حسن مظفری در جلسه کارگروه مبارزه با فساد و احتکار در بازار افزود: مچ مسئول متخلف را خواهیم گرفت امروز روز نشستن در محیط کار و اداره نیست چرا که امروز روز کار است، باید آستین ها را بالا زد تا آرامش مردم در اقتصاد محقق شود.
به گزارش ایرنا، وی تاکید کرد: الان شرایط زمانی اقتضا می کند نماینده دادستانی و دادگستری پا به پای مسئولان مربوطه در بازار حضور داشته باشند.
دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: صبر مردم تمام شده و از ملت خجالت می کشیم چرا که ۸۰ درصد مردم وضعیت مناسبی ندارند و باید اقشار کم درآمد جامعه را درک کنیم.
حجت الاسلام مظفری با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگو بوده و برای خلق خدا خدمت کنند، اظهارداشت: نباید کالا با نرخ های چند صد درصدی به مردم فروخته شود.
وی تاکید کرد: دستوری که برای رفاه مردم و جلوگیری از احتکار و گرانفروشی باشد، صادر می کنیم و باید قیمت کالاها با نرخ واقعی روی آن نصب و به دست مصرف کننده برسد.
دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: در زمان حاضر شرایط کشور به لحاظ اقتصادی مطلوب نیست، باید همه مسئولان به جای مطالبه گری پاسخگوی چراهای ملت در این باره باشند.
حجت الاسلام مظفری تاکید کرد: مسئولان نان خور دولت هستند و باید با احتکار و گرانفروشی مبارزه و بازار را تنظیم کنند و علت نبود محصولات در بازار را به ملت توضیح دهند، که در زمان حاضر به جای پاسخگو بودن مطالبه گر شده اند.
وی گفت: مردم به مسئولان رای داده اند تا شرایطی را فراهم کنند که زندگی در آرامش و آسایش را برای آنها محقق کنند.
حجت الاسلام مظفری، با بیان اینکه در زمان حاضر قوه قضائیه پاسخگو شده است، متذکر شد: این عیب بزرگی به شمار می رود چون این قوه نباید پاسخگو باشند چرا که اقتصاد در دست آن نیست.
وی اظهارداشت: طوری برنامه ریزی شده که در زمان حاضر قوه قضائیه در میدان و پاسخگو است.
دادستان عمومی و انقلاب زنجان با بیان اینکه قوه قضائیه باید مچ مسئول را درباره علت کم کاری بگیرد، گفت: وضع کنونی جامعه نتیجه کم کاری دولت هاست و هر مسئول دولتی باید در زمان خاص پاسخگوی ملت باشد.
حجت الاسلام مظفری افزود: در زمان فعلی مسابقه در احتکار است که در گذشته مسابقه برای جنگیدن در صف مقدم جبهه علیه دشمنان ایران اسلامی بود.
وی با بیان اینکه مشکل در زمان حاضر به جامعه نیز مربوط می شود، ادامه داد: باید عدم احتکار، خرید به اندازه نیاز و نخریدن کالاهایی که گران به دست مصرف کننده می رسد به فرهنگ تبدیل شود.
دادستان عمومی و انقلاب زنجان با تاکید بر اینکه ملت باید در برخی از مواقع صبور باشند تا بخشی از مشکلات حل شود، گفت: در مواردی دیگر نیز مشکلات به منافذ فساد برمی گردد و تا زمانیکه این منافذ در کشور مسدود نشود مشکلات قابل حل نیست.
حجت الاسلام مظفری متذکر شد: بستن منافذ فساد در دست مسئولان است که متاسفانه این فساد دامن برخی ها را گرفته است.
دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: باید یقیه دانه درشت های فساد اقتصادی گرفته شود و این مهم را دستگاه قضایی آغاز کرده و به خوبی در حال پیشروی و گرفتن نتیجه مثبت و موجب امیدواری ملت است.
حجت الاسلام مظفری به احتکار اشاره کرد و افزود: این مساله گاهی به ارزش، کمیت، جغرافیا و زمان بستگی دارد.
وی ادامه داد: چنانچه شخصی طی سه ماه گذشته چند تن از محصولی داشت، احتکار محسوب نمی شود اما در زمان فعلی و با شرایط اقتصادی موجود این مهم احتکار به شمار می رود.
دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: جمع آوری کالا در زمان و شرایط و مکان های مختلف با هم متفاوت است و باید همه موضوعات درباره احتکار به دقت مورد توجه باشد.
حجت الاسلام مظفری خاطرنشان کرد: باید مسئولان مربوطه به صورت جهادی بلافاصله مورد را در باره احتکار بودن و نبودن آن محصولات بررسی کنند و چنانچه احتکار و گرانفروشی آن محرز شد با تنظیم صورت جلسه به مراکز مورد نیاز برای توزیع ارائه شود.
دادستان عمومی و انقلاب زنجان به موضوع گرانفروشی اشاره کرد و گفت: این مساله در بازار عادی شده است، مردم دولت را انتخاب کرده اند تا مانع هرج و مرج و بی نظمی شود و دولتی که نتواند مانع آن شود باید پاسخگو باشند.
حجت الاسلام مظفری با تاکید بر اینکه ملت از ناعدالتی و فساد به نظام جمهوری اسلامی روی آورده اند، تاکید کرد: اگر این مسائل در این نظام وجود داشته باشد برای ملت قابل تحمل و پذیرش نیست.
وی یادآوری کرد: ملت برای نظام جمهوری اسلامی خون و شهید داده اند و هنوز جانبازانی روی تخت بیماری هستند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست