• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۲۴
  • شناسه خبر: 8660

تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی استان زنجان در بخش عمران

پیام ملّت – استاندار زنجان گفت: سال گذشته حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به استان تخصیص یافته و علاوه بر این ۷۵ میلیارد تومان نیز اعتبار عمرانی به صورت نقدی در اختیار دهیاری های استان قرار گرفت. اسداله درویش ...

پیام ملّت استاندار زنجان گفت: سال گذشته حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به استان تخصیص یافته و علاوه بر این ۷۵ میلیارد تومان نیز اعتبار عمرانی به صورت نقدی در اختیار دهیاری های استان قرار گرفت.

اسداله درویش امیری در نشست مشترک معاونان استاندار و فرمانداران تقویت جایگاه نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها را ضروری خواند و افزود: اگر چه در شرایط امروز، پاسخگویی به تمامی مطالبات اقشار مختلف مردم در شهرستان ها امری دشوار است، ولی فرمانداران، بخشداران و نمایندگان دولت در سطح شهرستان ها باید با اقتدار و اتخاذ تصمیمات درست، به‌موقع و قاطع از صلابت وزارت کشور و استانداری ها دفاع کنند.
مقام عالی اجرایی استان از فرمانداران خواست تا برگزاری نشست های هم اندیشی با اقشار مختلف جامعه از جمله احزاب مختلف در سطح شهرستان ها را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند و تاکید کرد: فرمانداران با حضور بخشداران خود باید نشست های مشترکی نیز با نمایندگان شهرستان در مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه برگزار کنند و در راستای انسجام هرچه بیشتر مسئولین در شهرستان ها گام های جدی بردارند.
گفتنی است رسیدگی به موضوعات مطرح شده از سوی فرمانداران در این نشست و مسائلی از قبیل استفاده از منابع انسانی وزارت کشور، عدم بکارگیری نیروها و کارشناسان بی‌انگیزه و مخرب در سیستم اداری شهرستان ها، پرهیز از ورود به مسائل چالش برانگیز مربوط به تقسیمات کشوری و تاکید بر استفاده بیشتر از ظرفیت صداوسیمای استان در شهرستان ها از دیگر موارد مطرح شده از سوی استاندار زنجان در نشست با معاونین استانداری و فرمانداران شهرستان های تابعه بود.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست