• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۲۶
  • شناسه خبر: 8715

مدارس با بدهی حامل های انرژی مواجه هستند

پیام ملّت – مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اعلام اینکه تحصیل در مدارس دولتی رایگان است، گفت: مدارس با بدهی حامل های انرژی مواجه هستند و اولیای دانش آموز می توانند در این راه مدارس را همراهی کنند ؛ مدیران مدار ...

پیام ملّت مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اعلام اینکه تحصیل در مدارس دولتی رایگان است، گفت: مدارس با بدهی حامل های انرژی مواجه هستند و اولیای دانش آموز می توانند در این راه مدارس را همراهی کنند ؛ مدیران مدارس می توانند با تعامل با انجمن اولیای دانش آموز  هزینه هایی اخذ کنند.

مریم رشتچی با اعلام این خبر در نشست خبری به نظام ۶-۳-۳ و تغییر کتب درسی و نیاز به تجهیزات آزمایشگاهی اشاره کرد و گفت: در این راستا مدارس شناسایی شدند و در صورت نیاز به یک تجهیزات آزمایشگاهی در مدارس مازاد به مدارس نیازمند ارسال می شود.

وی در باره سرویس بهداشتی مدارس هم گفت: بازسازی این اماکن از سوی نوسازی مدارس انجام می شود، ولی امسال آموزش و پرورش استان در کمیته تعمیرات و تجهیزات، در ۷۲ مدرسه تعمیرات سرویس های بهداشتی را انجام داده است.

این مقام استانی به اختصاص ۵ میلیارد ریال اعتبارات ورزشی در قالب ۵۷ قلم تجهیزات ورزشی به مدارس استان اشاره کرد و گفت: این تجهیزات به مدارس مناطق ۱۴ گانه استان ارسال شده است.

رشتچی با بیان اینکه  آزمون مدارس تیزهوشان در ۵ مرداد امسال با حضور ۱۵۰ هزار دانش آموز در سراسر کشور اجرا شد، گفت: در استان زنجان هم  دانش آموزان برگزیده در این آزمون در مدارس تیزهوشان نواحی یک و دو و ابهر ثبت نام می کنند.

به گفته وی، تا سال گذشته تعیین شهریه مدارس غیرانتفاعی با افزایش درصد به میزان شهریه پایه بود، ولی امسال برای اولین بار شهریه مدارس در سامانه ای مشخص است و اولیا می توانند با مراجعه به آن شهریه مدارس را مشاهده کنند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست