• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۲۸
  • شناسه خبر: 8704

شروع ۱۶ پروژه آبخیزداری و آبخوانداری در زنجان

پیام ملّت – معاون آبخیزداری منابع طبیعی استان زنجان از کلید خوردن ۱۶ پروژه آبخیزداری و آبخوانداری منابع طبیعی استان زنجان با تزریق اعتبار از محل صندوق توسعه ملی خبر داد. جعفر بیات با اعلام اینکه ۱۶ پروژه مدنظر جهت ...

پیام ملّت معاون آبخیزداری منابع طبیعی استان زنجان از کلید خوردن ۱۶ پروژه آبخیزداری و آبخوانداری منابع طبیعی استان زنجان با تزریق اعتبار از محل صندوق توسعه ملی خبر داد.

جعفر بیات با اعلام اینکه ۱۶ پروژه مدنظر جهت اجرا و تامین آن از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به ارزش ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تصریح کرد: ۶ پروژه در ابهر(حوزه کینه ورس۲،۳،۴ خوشنام، خراسانلو، هیدج)۲ پروژه در قیدار خدابنده(کرسف و حوزه آبخیز شهری قیدار)۲ پروژه در سلطانیه(پروژه اصلاح و مرمت والایش و کبودگنبد) ۲ پروژه در ماهنشان(مراش و میراخورلو…..) ۲ پروژه در زنجان(چهرآباد و قزل تپه) یک پروژه در طارم(هارون آباد) و یک پروژه در حوزه چسب در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: اقدامات مربوط به برآورد و مناقصه انجام گرفته و از ۱۶ پروژه پیمانکاران ۱۴ پروژه جهت انتخاب و ۲ پروژه نیز تجدید مناقصه شد(خوشنام ابهر و هارون آباد طارم).

معاون آبخیزداری منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به مشخص شدن مسئول و مشاور نظارت بر روند اجرای اعتبارات  ابراز کرد: جهت تسهیل گری و جلب مشارکت مردم ضروری است در شهرستان ها با همکاری فرمانداران پروژه ها را پیش برد.

وی همچنین به اعتبارات استانی مصوب شده به ارزش ۵ میلیارد و ۴۴۰ میلیون جهت اجرای پروژه های آبخیزداری اشاره کرد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست