• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۳۱
  • شناسه خبر: 8750

هرگونه تهدیدی از سوی دشمن پاسخ داده خواهد داشت

پیام ملّت – فرمانده تیپ زرهی ۲۱۶ استان زنجان گفت: هرگونه تهدیدی از سوی دشمن به شدت و با قدرت تمام پاسخ داده خواهد داشت و نمونه آن را هم در سوریه و کردستان و بلندی های جولان مشاهده کرد. امیر علی مظهری در سخنرانی پیش ...

پیام ملّت فرمانده تیپ زرهی ۲۱۶ استان زنجان گفت: هرگونه تهدیدی از سوی دشمن به شدت و با قدرت تمام پاسخ داده خواهد داشت و نمونه آن را هم در سوریه و کردستان و بلندی های جولان مشاهده کرد.

امیر علی مظهری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با بیان اینکه جنگ اقتصادی دشمن نابرابر و تحمیلی است، افزود: نیروهای مسلح کشور در اوج آمادگی دفاعی قرار دارند و اگر دشمن حمله کند در باتلاق ایران گیر خواهد افتاد.
وی تاکید کرد: اگر حمله ای رخ دهد دشمن از جایی سیلی خواهد خورد که فکزش را هم نمی کند و به قول رهبر معظم انقلاب زمان بزن و درو تمام شده است.
به گفته این مقام نظامی، دشمن قدرت مقابله با ایران را ندارد٬ چرا که به قدرت نظامی ایران واقف است و می داند پاسخ دشمن را در بیرون از خاک کشور خواهیم داد.

مظهری تاکید کرد: نیروهای مسلح از دوران دفاع مقدس تجربه های ناب و خوبی بهره برده است که امروز باعث شده به پیشرفت های نظامی عالی در سطح جهان دست یابیم.
۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست