• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۷-۰۱
  • شناسه خبر: 8778

جنگ رسانه‌ای دشمن بزرگتر از جنگ اقتصادی است

پیام ملّت – نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امروز جنگ رسانه‌ای دشمنان با ایران بزرگتر از جنگ اقتصادی است، گفت: دشمن در تلاش است با ایجاد جنگ روانی در کنار فشارها و تحریم های اقتصادی، مردم را مضطرب نمو ...

پیام ملّت نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امروز جنگ رسانه‌ای دشمنان با ایران بزرگتر از جنگ اقتصادی است، گفت: دشمن در تلاش است با ایجاد جنگ روانی در کنار فشارها و تحریم های اقتصادی، مردم را مضطرب نموده و آینده‌نگری، قدرت تصمیم گیری صحیح و اعتماد به مسئولین را از آن ها بگیرد.

آیت اله علی خاتمی در مراسم سوگواری امام حسین(ع) که با حضور استاندار زنجان و اعضای شورای اداری استان در محل استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به تلاش دشمنان برای تضعیف و مقابله با جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از شیوه های مختلف، اظهار کرد: دشمن تلاش می کند با ایجاد جنگ روانی و فشارهای اقتصادی مردم را بترساند و مضطرب نماید و به اعتماد عمومی جامعه که بزرگترین سرمایه اجتماعی کشور است آسیب برساند.
وی ادامه داد: دشمن امروز با بهره گیری از رسانه های مختلف و فضای مجازی با سرعت اخبار مختلف و شایعات را در میان مردم منتشر می کند و با ایجاد شایعاتی مبنی بر کمبود کالاهای اساسی درصدد متزلزل نمودن اعتماد مردم به مسئولین ایجاد التهاب در فضای اجتماعی است.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: نباید به بهانه رقابت با افرادیکه در سطوح مختلفی از مدیریت در جامعه قرار دارند به اعتماد عمومی مردم لطمه زد.
امام جمعه زنجان در سخنان خود به اتفاقات مختلف ایام عاشورا و پس از آن اشاره کرد و گفت: حضور و سخنرانی های امام حسین (ع) و یاران ایشان در مکه، مدینه و کوفه پیش از واقعه عاشورا و در ایام جنگ با دشمن در کربلا و سخنرانی ها و روشنگری های منطقی حضرت زینب (س) در دوران اسارت همگی بر فضای جهل مردم تاثیر گذاشت و موجب زنده نگه داشتن پیام قیام عاشورا شد به گونه‌ای که خلفای اُموی نتوانستند به خلافت خود بر مردم آگاه ادامه دهند.
وی با بیان اینکه واقعه عاشورا در سال ۶۱ هجری و در یک مکان جغرافیایی کوچک به وقوع پیوست ولی روشنگری های حضرت زینب (س) و اسرای کربلا مانع از فراموش شدن این واقعه عظیم در طول تاریخ شد، افزود: دشمنان اُموی با آتش زدن خیمه ها پس از غارت و خُرد کردن استخوان شهدای دشت کربلا پس از بریدن سر فرماندهان، اوج رذالت و وقاحت خود را نشان دادند ولی در مقابل منطق کوبنده بانوی کربلا شکست سختی خوردند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست