• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۷-۰۳
  • شناسه خبر: 8828

اعتراض هیات هاکی استان زنجان به تعیین شرایط سنی در لیگ برتر بانوان

پیام ملّت – تعیین شرایط سنی برای حضور بازیکنان در لیگ برتر بانوان کشوری از سوی فدراسیون هاکی، اعتراض هیات هاکی استان زنجان را در پی داشت. مهسا خالقی، نایب رئیس هیات هاکی استان زنجان در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیل ...

پیام ملّت تعیین شرایط سنی برای حضور بازیکنان در لیگ برتر بانوان کشوری از سوی فدراسیون هاکی، اعتراض هیات هاکی استان زنجان را در پی داشت.

مهسا خالقی، نایب رئیس هیات هاکی استان زنجان در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به این موضوع گفت: متاسفانه فدراسیون برای حضور بانوان در لیگ برتر شرایط سنی زیر ۲۵ سال را درنظر گرفته که با این حساب بیشتر بازیکنان هیات استان از حضور در لیگ خط می خورند.

به گفته وی، هیات با ارسال نامه ای به فدراسیون مراتب اعتراض خود را اعلام کرد و امید داریم رایزنی ها به نتیجه برسد.

خالقی درباره استعدادیابی هیات استان در اردیبهشت ماه امسال گفت: در این طرح از تمامی رده های سنی در ۱۵ مدرسه ناحیه های استان استعدادیابی انجام گرفت که در نهایت از بین۲۰۰ دانش آموز ۵۰ نفر جذب این هیات شدند.

نایب رئیس هیات هاکی استان زنجان با اعلام اینکه در این طرح دانش آموزان زنجان، خرمدره، خدابنده و ابهر شرکت داشتند، ادامه داد: این کلاس ها در سه سطح مختلف اواخر مهر و اوایل آبان ماه برگزار می شود.

وی نیود حامی مالی را از مشکلات سد راه هیات اعلام کرد و افزود: با این وجود هیات برنامه های خود را روی روال دنبال می کند و با مشکلات کنار می آییم.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست