• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۷-۰۳
  • شناسه خبر: 8818

شکارچیان کَبک در دام قانون

پیام ملّت – مدیر روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان زنجان از دستگیری دو  متخلف به جرم شکار غیرمجاز کبک در اراضی روستای امیرآباد سلطانیه خبر داد. امجد باقری با اعلام این خبر  به «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» ...

پیام ملّت مدیر روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان زنجان از دستگیری دو  متخلف به جرم شکار غیرمجاز کبک در اراضی روستای امیرآباد سلطانیه خبر داد.

امجد باقری با اعلام این خبر  به «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» گفت: در پی گشت و کنترل محیط بانان شهرستان ابهر در اراضی روستای امیر آباد شهرستان سلطانیه دو فرد متخلف را به جرم شکار غیرمجاز کبک دستگیر نمودند.

به گفته وی، از متخلفان یک قبضه اسلحه ساچمه زنی ته پر تک لول متعلق به غیر، دو تیرفشنگ ساچمه زنی، لاشه ۹ قطعه کبک کشف و ضبط شد.

باقری همچنین درباره دستگیری دو شکارچی متخلف در روزهای اخیر بیان کرد: این افراد به جرم شکار غیرمجاز کبک در اراضی روستای امیرآباد شهرستان سلطانیه دستگیر شدند.

به گفته مدیر روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان زنجان، از متخلفان یک قبضه اسلحه ساچمه زنی ته پر تک لول متعلق به غیر و دو تیر فشنگ ساچمه زنی کشف و ضبط شده است.

باقری با اعلام اینکه لاشه ۹ قطعه کبک شامل هشت قطعه کبک چیل و یک قطعه کبک معمولی نیز از این شکارچیان کشف و ضبط شد، تصریح کرد: متخلفان دستگیر شده برای طی مراحل قانونی و رسیدگی به تخلفات خود به دادسرای عمومی شهرستان سلطانیه معرفی شدند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست