• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۷-۰۳
  • شناسه خبر: 8808

مودریچ مرد سال فوتبال جهان شد

پیام ملّت – بهترین های فوتبال جهان در بخش های مختلف معرفی شدند. در حالی که چند ماه تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی زمان باقی است، فیفا مراسم بهترین های فوتبال جهان را در لندن با حضور چهره های فوتبالی جهان برگزار کرد تا به ...

پیام ملّت بهترین های فوتبال جهان در بخش های مختلف معرفی شدند. در حالی که چند ماه تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی زمان باقی است، فیفا مراسم بهترین های فوتبال جهان را در لندن با حضور چهره های فوتبالی جهان برگزار کرد تا بهترین های فوتبال جهان در بخش های مختلف معرفی شوند.

لوکا مودریچ به عنوان مرد سال فیفا در سال ۲۰۱۸ انتخاب شد و جایزه خود را از دستان اینفانتینو رئیس فیفا دریافت کرد.  جایزه بهترین بازیکن زن سال به مارتا برزیلی تعلق گرفت.

تیم منتخب فوتبال جهان در سال ۲۰۱۸ اعلام شد که شامل ​داوید دخئا- دنی آلوس- رافائل واران- سرخیو راموس- مارسلو- لوکا مودریچ- انگولو کانته- لیونل مسی- ادن هازارد- کیلیان ام باپه و کریستیانو رونالدو بودند.

جایزه بهترین هواداران سال به هواداران تیم ملی فوتبال پرو تعلق گرفت که مسافت زیادی را تا روسیه طی کردند تا تیم شان را حمایت کنند. در این برنامه جایزه بهترین سرمربی تیم های زنان به رینالد پدروس سرمربی تیم فوتبال زنان لیون فرانسه تعلق گرفت. تیبو کورتوا به عنوان بهترین دروازه بان جهان انتخاب شد و جایزه خود را از دستان ادوین فان در سار دریافت کرد. دیدیه دشان به عنوان برترین سرمربی سال فوتبال جهان انتخاب شد. امسال گل محمد صلاح به اورتون به عنوان زیباترین گل سال انتخاب و این جایزه به ستاره مصری تعلق گرفت. در ابتدای این مراسم کلیپی از صحنه های ماندگار جام جهانی پخش شد که در آن پرتاب اوت جالب توجه میلاد محمدی بازیکن ایران در جام جهانی نیز در بین صحنه های منتخب قرار داشت.

خیلی از چهره ها و فوتبالیست های قدیمی و فعلی فوتبال جهان در این مراسم حاضر هستند، ولی غیبت لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بیش از هر چیز دیگری مورد توجه قرار گرفته است و به همین خاطر حتی بعضی از رسانه ها از جمله مارکا مدعی شده است به خاطر غیبت رونالدو، جایزه بهترین بازیکن سال به مودریچ خواهد رسید.

ادن هازارد یکی از بهترین بازیکنان جام جهانی در مراسم بهترین ها حاضر بود و درباره حضور در این مراسم و موفقیت کشورش در جام جهانی در کسب رتبه سوم با دوربین فیفا به صحبت پرداخت. او ابراز امیدواری کرد بلژیک بتواند در دوره بعد به قهرمانی برسد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست