• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۷-۰۴
  • شناسه خبر: 8848

نماینده میانه در اعتراض به شرایط اقتصادی کشور تحصن کرد

پیام ملّت –  تحصن نماینده میانه در مقابل جایگاه هیات رییسه مجلس در اعتراض به شرایط اقتصادی کشور موجب شد تا مسعود پزشکیان اعلام کند با دولت و مسئولان وزارت اطلاعات برای بررسی وضعیت اقتصادی کشور جلسه برگزار می شود. ا ...

پیام ملّت –  تحصن نماینده میانه در مقابل جایگاه هیات رییسه مجلس در اعتراض به شرایط اقتصادی کشور موجب شد تا مسعود پزشکیان اعلام کند با دولت و مسئولان وزارت اطلاعات برای بررسی وضعیت اقتصادی کشور جلسه برگزار می شود.

ایرنا در این باره نوشت؛ فردین فرمند نماینده میانه و عضو فراکسیون امید مجلس از آغاز جلسه علنی امروز – چهارشنبه – مجلس شورای اسلامی مقابل جایگاه هیات رییسه ایستاد و سرش را پایین انداخت، این تحصن باعث شد جمعی از نمایندگان به سمت وی بروند و از این نماینده بخواهند که به صندلی خود بازگردد.
این نماینده متحصن نیز اعلام کرد که خواهان برگزاری جلسه غیرعلنی در مجلس درمورد مسایل اقتصادی کشور است و تا این امر محقق نشود بر صندلی خود نمی نشیند.
این موضوع باعث شد جمعی از اعضای فراکسیون امید به هیات رییسه مجلس بروند و از پزشکیان نایب رییس اول مجلس که ریاست جلسه علنی امروز خانه ملت را بر عهده دارد، بخواهد که به خواسته فرمند توجه کند و جلسه غیر علنی با حضور مسئولان کشور تشکیل شود.
پزشکیان نیز تاکید کرد: ما در هیات رییسه مجلس با دولت و مسئولان وزارت اطلاعات در مورد وضعیت اقتصادی کشور جلسه برگزار و نتیجه و جمع بندی را تا یکشنبه آینده به نمایندگان اعلام می کنیم.
پزشکیان همچنین گفت: در این راستا از مسوولان ذی ربط برای حضور در مجلس شورای اسلامی دعوت می کنیم.
در هنگام صحبت های پزشکیان، فرمند با تکان دادن سر و دستانش مخالفت خود را با سخنان نایب رییس اول مجلس اعلام کرد و دوباره به تحصن خود مقابل جایگاه هیات رییسه مجلس ادامه داد.
تاکنون تحصن وی در مقابل جایگاه هیات رییسه مجلس ادامه دارد و جمعی از نمایندگان مشغول صحبت با فردین فرمند هستند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست