• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۷-۰۷
  • شناسه خبر: 8864

رئیس کل دادگستری استان زنجان معرفی می شود

پیام ملّت – رئیس قوه قضاییه طی حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین را به سمت رئیس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر و رئیس کل دادگستری استان زنجان منصوب کرد. آیت‌الله صادق‌آملی لار ...

پیام ملّت رئیس قوه قضاییه طی حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین را به سمت رئیس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر و رئیس کل دادگستری استان زنجان منصوب کرد.

آیت‌الله صادق‌آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه در حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین را به سمت رئیس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر و رئیس کل دادگستری استان زنجان منصوب کرد.

متن حکم رئیس قوه قضاییه به شرح ذیل است:

حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین به موجب این حکم به سمت رئیس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر و رئیس کل دادگستری استان زنجان منصوب می‌شوید.

امید است، با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و مؤید باشید.

صادق آملی لاریجانی

رییس قوه قضاییه

آیین معارفه دادستان قزوین به سمت رییس کل دادگستری استان زنجان روز یکشنبه مورخ هشتم مهرماه برگزار می‌شود.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست