• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۷-۰۸
  • شناسه خبر: 8897

در رسیدگی به پرونده های مفسدان دقت فدای سرعت نمی شود

پیام ملّت – معاون اول رئیس قوه قضاییه گفت: در رسیدگی به پرونده های مفسدان نباید دقت فدای سرعت شود. به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت»، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای داد ...

پیام ملّت معاون اول رئیس قوه قضاییه گفت: در رسیدگی به پرونده های مفسدان نباید دقت فدای سرعت شود.

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت»، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای دادگستری استان زنجان در سخنانی گفت: باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، تدبیر و تلاش جهادی را به دوش بکشیم.
به گفته وی، روحیه انقلابی و جهادی در کشور هم اکنون باید در بالاترین سطح خود باشد و در هر حوزه ای فعالیت ها با دقت بیشتر، جدیت، تحقیق و مشورت انجام شود.

معاون اول رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه امروزه نماد کفر در مقابل اسلام قرار گرفته و عزم بر براندازی دین اسلام دارد، افزود: در زمان کنونی موضوع و بحث ترامپ و جمهوری اسلامی نیست، بلکه عدالت و ایمان و از سوی دیگر ظلم و بیدادگری است که در مقابل هم قرار گرفته‌اند.
وی تاکید کرد: امروز نماد کفر ادعاهای واهی دارد و تا زمانی که پرچم نه شرقی و غربی و اسلام بالاست، قدرت نظامی و تبلیغاتی آنان تاثیرگذار نخواهد بود.
وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب روزی مساله هسته‌ای و روز دیگر FATF را دستاویز و بهانه قرار می دهند، بیان کرد: هیچ کاری تک بعدی نیست و باید در حوزه قضایی استان ها نیز با همه مسئولان همکاری و تعامل مثبت داشته باشیم و حتی با مردم در ارتباط بوده و از آنها مشورت بگیریم.
وی اعلام کرد: هم اکنون کفر و روح استکبار در مقابل حق قرار گرفته و انجام وظیفه از سوی حق طلبان دشوار است.

اژه ای با اشاره به رشادت های فرزندان این مرز و بوم گفت:خون های جوانانی که در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از این آب و خاک بر زمین ریخته شد، اکنون در رگ‌ تک تک ملت انقلابی ایران جاری است و اجازه نمی دهند دشمن بر کشور مسلط شود.
به گفته این مقام کشوری، اکنون که دشمن دست به جنگ روانی زده تا بر ملت ایران فشار آورد، مردم، قوه قضائیه را پناهگاه خود می‌دانند که باید این قوه نیز وظیفه خود را به درستی انجام دهد.
در خاتمه این برنامه، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی به عنوان رییس کل دادگستری استان زنجان معرفی و از خدمات جعفر گلمحمدی تقدیر شد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست