• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۷-۱۷
  • شناسه خبر: 8947

«رقیه شجاعی» قهرمان آسیا شد

پیام ملّت – مسابقات پاراآسیایی جاکارتای اندونزی با درخشش ورزشکاران زنجانی همراه بود. در ماده تفنگ بادی ایستاده رقیه شجاعی ورزشکار ارزنده زنجانی در دور مقدماتی با قرارگیری در عنوان پنجمی راهی فینال این دوره از مسابق ...

پیام ملّت مسابقات پاراآسیایی جاکارتای اندونزی با درخشش ورزشکاران زنجانی همراه بود.

در ماده تفنگ بادی ایستاده رقیه شجاعی ورزشکار ارزنده زنجانی در دور مقدماتی با قرارگیری در عنوان پنجمی راهی فینال این دوره از مسابقات شد تا رو در روی حریفان آسیایی خود قرار گیرد.
وی تنها نماینده تیراندازی ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده (R2) با ثبت ۱/۶۱۸ امتیاز و کسب عنوان پنجمی به فینال رسید و در فینال نیز با درخشش عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
در فینال رقابت های این ماده که از ساعت ۱۳:۴۵ به وقت محلی آغاز شده بود رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ۱۰ متر ایستاده مدال طلا را کسب کرد و قهرمان آسیا شد.
خبر کسب مدال برنز احمد اوجاقلو مخابره شد تا بار دیگر این ورزشکار ارزنده زنجانی در آوردگاه‌های فراملی خوش درخشیده و مدال دیگری برای ایران و استان زنجان کسب کند.
احمد اجاقلو نشان برنز دوی ۲۰۰ متر بازی‌های پاراآسیایی جاکارتای اندونزی را کسب کرد تا دومین نشان زنجانی‌ها را پس از رقیه شجاعی در رشته دو و میدانی برای استان ما به ارمغان آورد و نشان دیگری به مدال‌های کاروان ایران اضافه کند.
اما ساعتی از خبر کسب مدال احمد اوجاقلو نگذشته بود که خبر کسب مدال توسط سولماز بازرگان بار دیگر موجب خرسندی جامعه ورزش استان زنجان شد تا سومین مدال زنجانی‌ها توسط این بانوی ارزنده کسب شود.

سولماز بازرگان، پرتابگر دیسک کشورمان در حالی به مدال برنز بازی های پاراآسیایی جاکارتا دست یافت که در ماده پرتاب دیسک بانوان کلاس ادغامی F43/44 – F62/64 به مصاف حریفانش رفته بود تا با پرتاب ۲۹٫۹۴ متری پس از پرتابگران چینی در رده سوم قرار گرفته و به مدال برنز دست پیدا کند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست