• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۷-۱۷
  • شناسه خبر: 8959

پیشرفت ۳۳ درصدی تقاطع غیرهمسطح گلشهر زنجان

پیام ملّت – مدیر پروژه تقاطع غیرهمسطح گلشهر زنجان از پیشرفت ۳۳ درصدی اجرای آن خبر داد و گفت: U-turn (دوربرگردان) هوایی در قسمت غربی پروژه برای شهروندانی که قصد تغییر مسیر از گلشهر به سمت میدان بسیج دارند، پیش‌بینی ...

پیام ملّت مدیر پروژه تقاطع غیرهمسطح گلشهر زنجان از پیشرفت ۳۳ درصدی اجرای آن خبر داد و گفت: U-turn (دوربرگردان) هوایی در قسمت غربی پروژه برای شهروندانی که قصد تغییر مسیر از گلشهر به سمت میدان بسیج دارند، پیش‌بینی شده و این دوربرگردان، جزء قسمت‌های مهم و اصلی طرح است.

ناصر احمدصفا با اشاره به این که بر اساس برنامه زمانبندی، مدت اجرای پروژه از سوی مشاور طرح، یک سال اعلام شده است، اظهار کرد: خوشبختانه پیشرفت۳۳ درصدی پروژه، مقداری هم از برنامه زمانبندی، جلوتر است و انتظار می‌رود در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان این که مبلغ قرارداد پروژه ۲۴۰ میلیارد ریال می‌باشد، خاطرنشان کرد: کاهش حجم ترافیک، حفظ ایمنی رانندگان و شهروندان و کاهش زمان‌های تاخیر به دلیل دور زدن و نیاز مُبرم ساکنین کوی گلشهر و شهرک‌های اقماری از مهم‌ترین دلایل طراحی و اجرای این پروژه است.

احمدصفا با بیان این که تغییر مسیر تردد خودروها مشکلی برای مردم و پیمانکار پروژه، ایجاد نکرده است، تصریح کرد: مسیرهای هدایت با هدف روان‌سازی ترافیک و تامین امنیت شهروندان در هنگام طراحی پروژه، پیش‌بینی شده و به همین دلیل، تاکنون شکایتی از سوی مردم، نبوده و اجرای طرح، روال عادی خود را طی می‌کند.

مدیر پروژه تقاطع غیرهمسطح گلشهر زنجان در خصوص اجرای پروژه‌های مشابه در آینده، گفت: پروژه‌های مشابه از جمله میدان مدرس و تقاطع شیلات نیز مورد بررسی و در مرحله مطالعه قرار دارد که پس از طراحی و تامین اعتبار در آینده به اجرا درمی‌آیند.

وی در خصوص نامگذاری تقاطع ابراز کرد: این مورد در کمیسیون نامگذاری شورای شهر در حال بررسی بوده و تاکنون نامی برای آن به تصویب نرسیده است.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست