• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۷-۱۸
  • شناسه خبر: 8970

گزارش های تحلیلی از شرایط بازار زنجان تهیه شود

پیام ملّت – معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان با اشاره به گزارش های ارائه شده توسط دستگاه های متولی در خصوص وضعیت بازار کشاورزی و سایر بخش‌ها، گفت: باید گزارشی تحلیلی از شرایط بازار استان زنج ...

پیام ملّت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان با اشاره به گزارش های ارائه شده توسط دستگاه های متولی در خصوص وضعیت بازار کشاورزی و سایر بخش‌ها، گفت: باید گزارشی تحلیلی از شرایط بازار استان زنجان تدوین شود.

فرامرز نیک سرشت با بیان اینکه باید گزارش های ارائه شده به جلسات ستاد تنظیم بازار دارای تحلیل محتوایی مناسبی باشد، اظهار کرد: درحالی که وضعیت بازار در شرایط خاص قرار دارد، باید اقدامات کارشناسی که دارای تحلیل و علت‌یابی مناسبی می باشد، گردآوری و تدوین شود.
وی با بیان اینکه هدایت بازار و اِعمال سیاست های صحیح در آن نیازمند اطلاعات تحلیلی مناسب است، افزود: باید مبنای صحیحی از شرایط بازار تدوین شده و برای اِعمال مدیریت صحیح و بهبود امور از مبنای کارشناسی و علمی دقیق بهره مند گردد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان تاکید کرد: جایگاه ستاد تنظیم بازار استان باید در عمل خود را نشان دهد و نمی توان یک مولفه کلی را به تمامی بازارها مرتبط دانست و در برخی شرایط شاهدیم بازار به خوبی مدیریت نشده است.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست