• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۷-۲۵
  • شناسه خبر: 9199

تیم فوتبال پرواز زنجان حامی مالی ندارد

 پیام ملّت – مالک باشگاه پرواز زنجان با ابراز تاسف از نبود حمایت های مالی از این تیم گفت: این تیم در حالی به عنوان نماینده استان در لیگ کشوری حضور پیدا کرده است که تمامی حمایت ها از آن رنگ باخته است. جواد نوروزی در ...

 پیام ملّت مالک باشگاه پرواز زنجان با ابراز تاسف از نبود حمایت های مالی از این تیم گفت: این تیم در حالی به عنوان نماینده استان در لیگ کشوری حضور پیدا کرده است که تمامی حمایت ها از آن رنگ باخته است.

جواد نوروزی در گفتگو با «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به حمایت های چشمگیر مدیریت شهری از تیم فوتبال شهرداری در سال های گذشته افزود: اکنون که این تیم نماینده شهر در لیگ دسته ۳ کشوری حضور پیدا کرده است تنها با حمایت های خود بازیکنان و کادر فنی تا این لحظه دوام آورده است.

وی ادامه داد: ادامه حضور در رقابت ها با شرایط کنونی برای کل تیم سخت است و باید مدیران استانی در این باره فکری کنند.

مالک این باشگاه به حمایت های شهرداری سایر شهرها از تیم فوتبال اشاره کرد و یادآور شد: متاسفانه در زنجان نگاه حمایتی به این تیم از سوی شورای اسلامی شهر و  شهرداری وجود ندارد و امیدواریم روزی این موضوع روشن شود.

نوروزی با اعلام اینکه سال قبل پرواز زنجان در سوپر لیگ استان مجوز شرکت در رقابت های لیگ دسته۳ کشوری را کسب کرد، افزود: امسال به دلیل نبود حامی مالی تصمیم به انصراف داشتیم که اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات فوتبال مخالف این مساله بودند.

به گفته مالک باشگاه پرواز زنجان، تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم از نیروهای بومی خود شهر زنجان هستند و تا این لحظه نزدیک ۵۰ میلیون تومان برای حضور در رقابت ها هزینه شده و امکان تامین مالی دیگر میسر نیست.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست