• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۷-۲۵
  • شناسه خبر: 9209

۵۵ درصد جمعت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند/ بیماران حرف شنوی ندارند

پیام ملّت – مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان: با اعلام اینکه ۵۵ درصد جمعت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، گفت: در استان زنجان با ۲۴۹ پزشک عمومی و متخصص بیمه سلامت استان قرارداد همکاری امضاء کرده است. به گزارش «پایگا ...

پیام ملّت مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان: با اعلام اینکه ۵۵ درصد جمعت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، گفت: در استان زنجان با ۲۴۹ پزشک عمومی و متخصص بیمه سلامت استان قرارداد همکاری امضاء کرده است.

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت»، دکتر خدیجه ابراهیم خانی در نشست خبری که همزمان به مناسبت هفته بیمه سلامت برگزار شد، با اشاره به تنوع برنامه های این هفته اعلام کرد: در این هفته موضوعات مربوط به بیمه همگانی،حقوق شهروندی، مشتری مداری، توانمندسازی مردمی،مشارکت اجتماعی و غیره محور برنامه ها است.

وی از ارائه خدمات بیمه ای در قالب کارمندی، روستایی،ایرانیان، همگانی و سایران برای ۵۳۹ هزار نفر در اقصی نقاط استان خبر داد و افزود: ارائه خدمات برای این جمعیت در ۲۵ دفتر پیشخوان و نیز طبق قرارداد منعقده با ۹۰ درصد مراکز درمانی انجام می پذیرد.

ابراهیم خانی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در سال جاری با هدف ارج نهادن به جایگاه مشتریان اظهار کرد: در این راستا سامانه ۱۶۶۶ پل ارتباطی بین عموم بیماران و مراجع کنندگان و اداره کل بیمه سلامت استان راه اندازی شده است تا هرگونه انتقاد و پیشنهاد را با ما در میان بگذارند.

مدیر کل بیمه سلامت استان در بخش دیگر صحبت هایش با تاکید بر اینکه عموم بیماران درخواست تجویز داروی زیاد از پزشک نکنند، افزود: بیماران حرف شنوی ندارند و در این راستا اصرار بیش از حد باعث می شود پزشک داروی بی رویه تجویز کند.

به گفته این مقام حوزه درمان، متاسفانه برخی از مردم چندان آگاهی از این مساله ندارند و همین امر موجب می شود، انباشت دارو در منازل بالا رود.

وی از نبود ارائه خدمات به بیماران در بیمارستان بهمن با وجود قرارداد منعقده انتقاد کرد و افزود: متاسفانه این مرکز درمانی به دلیل تاخیر در پرداخت بدهی ها بیماران را آزاد ویزیت می کند و هرگونه پرداخت از سوی بیمه سلامت منوط به تزریق اعتبار است، چرا که روند دریافت، رسیدگی و حتی پرداخت ها زمان بر است.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست