• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۷-۲۹
  • شناسه خبر: 9251

مسئولین در حل مشکلات از نگاه جزیره‌ای خودداری کنند

پیام ملّت – رئیس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر این که مسئولین در حل مشکلات جامعه از نگاه جزیره‌ای پرهیز کنند، گفت: تقسیم کار برای تمام دستگاه‌ها صورت گرفته اما همه در یک سرزمین و تحت هدایت رهبر و پرچم مشترکی ...

پیام ملّت – رئیس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر این که مسئولین در حل مشکلات جامعه از نگاه جزیره‌ای پرهیز کنند، گفت: تقسیم کار برای تمام دستگاه‌ها صورت گرفته اما همه در یک سرزمین و تحت هدایت رهبر و پرچم مشترکی هستیم. لذا در همه موضوعات باید دست در دست دهیم تا مشکلات مرتفع شوند.

مسئولین در حل مشکلات از نگاه جزیره‌ای خودداری کننداسماعیل صادقی نیارکی در جلسه شورای اداری استان لازمه مدیریت یکپارچه را هماهنگی و همکاری تمام عناصر دانست و اظهار کرد: وقتی موضوع واحدی بین دو دستگاه مختلف مطرح می‌شود و هر دو، موضوع را به زمین دیگری پرتاب می‌کنند تا از فرصت به نفع خود استفاده کنند این تعبیر غلط و غیراسلامی بوده و در اندیشه مدیریت اسلامی قرار ندارد چرا که زمین دیگری وجود ندارد و همه در یک زمین بازی می‌کنیم و با کمک یکدیگر می‌توان امور را مرتفع ساخت.

وی با اشاره به این که گاهی تک‌روی‌هایی در تعداد محدودی از دستگاه‌ها مشاهده می‌شود که جامعه از آن رنج می‌برد، خاطرنشان کرد: اگر مشکلات به‌صورت جمعی دیده شوند از مشکلاتی که در فراروی استان است عبور خواهیم کرد.
صادقی نیارکی با بیان این که اگر مدیر در مسیر صحیح اداری قرار گیرد، این صحت عمل به سایر کارکنان و بدنه جامعه نیز تزریق می‌شود، افزود: مطلوب است مدیران، بایدها و نبایدهای حکومت اسلامی با اندیشه مدیریت اسلامی را فرا گیرند و خود را با این رویکرد، تنظیم کنند چرا که خطا از یک کارگزار نظام جمهوری اسلامی پذیرفته نیست و این برای سایر افراد جامعه، الگو می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به فرمایش امام حسین(ع) مبنی بر این که حوائج مردم به شما از نعمت‌های دنیا و فرصتی برای فردی است که خود را در مسند خدمتگزاری می‌داند، تصریح کرد: مبادا از این نعمت الهی، ملول، خسته و ناراحت شده و یا با تاخیر به انجام آن بپردازیم چرا که فرصت‌ها زودگذر هستند و باید از این فرصت‌ها در جهت خدمت به مردم، استفاده کنیم.
وی مهم‌ترین مشکل استان را مسئله آب توصیف کرد و گفت: تمام استان‌ها درگیر این بحران هستند و لازمه برون‌رفت از آن، همکاری همه مسئولین است که بخش عظیمی از پرونده‌های قضایی را به خود اختصاص داده است.
صادقی نیارکی، تغییر کاربری اراضی در قالب باغ‌شهرها، مشکلات بهداشت عمومی و زیست‌محیطی و پیش‌فروش آپارتمان را از دیگر مشکلات مهم استان دانست و ابراز امیدواری کرد تا با همت و همکاری متولیان امر و انجام به‌موقع وظایف دستگاه‌ها، این مشکلات نیز مرتفع شده و از وقوع مشکلات در آینده، جلوگیری شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست