• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۰۱
  • شناسه خبر: 9256

انیمیشن ساز زنجانی عنوان نخست را کسب کرد

پیام ملّت – انیمشن ساز زنجانی در جشنواره بین المللی سلیمانیه عراق عنوان نخست را در بخش انیمیشن کسب کرد. به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»، فرشاد محیطی که در اولین تجربه بین المللی که بیش از ۵۲ کشور جهان در بخ ...

پیام ملّت انیمشن ساز زنجانی در جشنواره بین المللی سلیمانیه عراق عنوان نخست را در بخش انیمیشن کسب کرد.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»، فرشاد محیطی که در اولین تجربه بین المللی که بیش از ۵۲ کشور جهان در بخش های مختلف فیلم و انیمیشن شرکت کرده بودند، موفق شد در بین رقبای صاحب نام جهانی این عرصه عنوان نخست را به دست آورد.

این جوان ۳۰ ساله زنجانی در این باره گفت: این جشنواره از کیفیت بالایی برخوردار بود و از در مجموع ۴۰۰ انیمیشن از کشورهای مختلف جهان شرکت کرده بودند. در نهایت ۱۳ اثر نهایی شد که از این تعداد ۳ اثر به مرحله نهایی راه یافت و در نهایت انیمیشن ساخت بنده به عنوان نخست دست پیدا کرد.

محیطی با اعلام اینکه برای ساخت این انیمیشن۱/۵ سال زمان گذاشتم، ادامه داد: به جز موسیقی اثر که کار محسن جوزی بود، تمامی کارهای آن توسط خودم انجام گرفت.

به گفته این جوان انیمیشن ساز، شکل گیری موضوع عاشقانه این اثر تصادفی در ذهنم رسوخ پیدا کرد و با تغییر کاراکترهای انیمشن در نهایت این انیمشن ۵/۵ دقیقه ای کلید خورد.

محیطی متولد ۱۳۶۷ شهر زنجان است که در رشته کامپیوتر درس خوانده است. از سال ۱۳۷۸ علاقه خود را برای ورود به عرصه ساخت انیمیشن نشان داد.

این در شرایطی بود که در آن سال های سیستم های کامپیوتری و نرم افزاری به شکا امروزی توسعه نیافته بود و با این حال فرشاد با همان امکانات محدود علاقه خود را روز به روز بیشتر کرد.

او از سال ۹۳ دامنه فعالیت های هنری خود را در انیمیشن توسعه دارد و به شکل حرفه ای ساخت انیمیشن را دنبال کرد.

در جشنواره معتبر بین المللی سلیمانیه عراق چهره های نام آشنای هنر سینمای ایران همچون فاطمه معتمدآریا،کیانوش عیاری، بهزاد فراهانی، نوید محمدزاده و سایرین حضور داشتند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست