• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۰۱
  • شناسه خبر: 9277

ضرورت ایجاد بسترهای امن سرمایه‌گذاری

پیام ملّت – رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: ایجاد بسترهای مناسب و امن برای سرمایه‌گذاری برای توسعه استان امری ضروری است. رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تأکید کرد: ای ...

پیام ملّت رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: ایجاد بسترهای مناسب و امن برای سرمایه‌گذاری برای توسعه استان امری ضروری است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تأکید کرد: ایجاد بسترهای مناسب و امن برای سرمایه‌گذاری برای توسعه استان امری ضروری است.
حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی افزود: اقدامات خوبی در حوزه صنعت و سرمایه گذاری در استان انجام شده که استان زنجان از این حیث ظرفیت بسیار خوبی در جذب سرمایه و ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذار دارد.
وی تأکید کرد: حمایت از حوزه صنعت استان در حقیقت کمک به توسعه اقتصادی، اشتغال و کاهش ارتکاب بزه می‌باشد و اگر بر تقویت این حوزه اهتمام شود جامعه از وجود بسیاری از ناهنجاری‌ها و مشکلات که خسارات زیادی متحمل خواهد شد مصون می‌ماند.
رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه آمار قابل توجهی از بزهکاران ناشی از بیکاری افراد در جامعه وجود دارد، افزود: ایجاد اشتغال هم زمینه کسب درآمد برای افراد می‌شود و هم رونق اقتصادی جامعه را ارتقا خواهد داد، لذا دستگاه قضایی استان با همه قوا برای تحقق این امر مهم از حوزه صنعت، معدن و تجارت حمایت کرد.
وی خاطر نشان کرد: استان زنجان در گذشته در حوزه صنعت، معدن و تجارت متضرر شده است البته بعد ازپیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به برکت انقلاب گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است و توجه و اهتمام بیشتر به این حوزه بعد از گذشت ۴۰ سال امری ضروری است.
این مقام عالی قضایی استان زنجان با تأکید بر اینکه هدف از استقرار و فعالیت برخی کارخانجات و صنایع در استان بایستی کسب منفعت باشد نه ایجاد مضرات اظهار کرد: برخی صنایع فعال در استان در شرایط فعلی نه تنها منفعتی ندارند بلکه مشکلاتی را در حوزه سلامت و زیست محیطی بوجود آورده است که توجه مسؤولین به این امر بسیار مهم است.
وی ایجاد بسترهای مناسب و امن برای سرمایه‌گذاری در راستای توسعه استان را موضوعی مهم برشمرد و گفت: تمهیدات لازم برای جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی در استان بایستی از برنامه‌ها و رویکرد مسؤولین امر باشد.
در این جلسه فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارشی از وضعیت حوزه صنعت استان ارائه کرد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست