• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۰۱
  • شناسه خبر: 9281

هنر، ابزار مهم در مقابله با آسیب‌های اجتماعی است

پیام ملّت – مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: زبان هنر یکی از ابزارهای مهم در مقابله با آسیب‌های اجتماعی است. به گزارش ایسنا، مسیح‌الله سلطانی در مراسم اختتامیه مرحله استانی بیست و  یکمین جشنواره بین‌ال ...

پیام ملّت مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: زبان هنر یکی از ابزارهای مهم در مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش ایسنا، مسیح‌الله سلطانی در مراسم اختتامیه مرحله استانی بیست و  یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، اظهار کرد: یکی از ابزارهای مهم در مقابله با آسیب‌های اجتماعی، زبان هنر و برنامه‌هایی همچون قصه و قصه‌گویی است.

وی با اشاره اهمیت وجود  نشاط اجتماعی در جامعه، اظهار کرد: در وزارت کشور بحث نشاط اجتماعی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی کودکان و نوجوانان در دستور کار قرار دارد و این‌گونه جشنواره‌ها فرصت گرانقدری است تا بتوانیم از فضای موجود و ظرفیت ایجاد شده در بحث نشاط اجتماعی استفاده کنیم و با زبان هنر بحث مقابله با آسیب‌های اجتماعی را به کودکان و نوجوانان آموزش دهیم .

سلطانی تاکید کرد: اگر ما با کودکان بحث آسیب‌ها را مستقیما مطرح کنیم، همانطور که تحقیقات نشان داده است تاثیرگذار نخواهد بود و اگر بخواهیم در این مسیر موفق باشیم باید از زبان هنر استفاده کنیم و از شیوه‌های جدیدی که در دنیا متداول است بهره بگیریم که قصه و قصه‌گویی یکی از این هنرها است.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست