• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۰۲
  • شناسه خبر: 9302

شناسایی ۸۷۱ انشعاب غیرمجاز آب در شهرهای زنجان

پیام ملّت – مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۸۵۳ فقره انشعاب غیرمجاز در شهرهای استان زنجان شناسایی شده است که از این میزان انشعاب ۶۴۰ مورد آن تبدیل به مجاز گردیده است. علیرضا جزء ...

پیام ملّت مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۸۵۳ فقره انشعاب غیرمجاز در شهرهای استان زنجان شناسایی شده است که از این میزان انشعاب ۶۴۰ مورد آن تبدیل به مجاز گردیده است.

علیرضا جزء قاسمی تعداد کنتورهای خراب تا نیمه سال ۹۷ در شهرهای استان زنجان را بیش از ۶ هزار و ۵۶۶ مورد اعلام کرده و گفت: از این تعداد کنتور نزدیک به ۴ هزار مورد تعویض و یا استاندارد سازی شده است.

وی افزود: بیشترین تعداد کنتورهای خراب در بین ۲۱ شهر استان زنجان به ترتیب مربوط به شهرهای: زنجان ، ابهر و خرمدره می باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار داشت: از تعداد کل کنتورهای تعویض شده در استان نیز بیش از ۳ هزار فقره توسط شرکت آب و فاضلاب و ۷۰۰ مورد نیز توسط مشترکان تعویض گردیده است.

جزء قاسمی گفت: در بخش معافیت های مشترکان تحت پوشش نهادهای حمایتی و مساجد نیز در نیمه نخست سال جاری ۹۸ مورد معافیت در پرداخت حق انشعاب اعمال شده است.

گفتنی است شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیش از ۲۲۷ هزار مشترک با جمعیتی بالغ بر ۷۳۵ هزار نفر جمعیت شهری و روستایی را تحت پوشش قرار داده است.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست