• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۰۴
  • شناسه خبر: 9361

افزایش بهره وری با ورزش امکان پذیر است

پیام ملّت – نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، نیروی انسانی را بزرگ‌ترین سرمایه هر کشوری عنوان کرد و گفت: با بها دادن به ورزش و به‌ ویژه ورزش همگانی به توسعه زیرساخت‌های کشور، کمک کرده و بهره‌وری نیروی ...

پیام ملّت نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، نیروی انسانی را بزرگ‌ترین سرمایه هر کشوری عنوان کرد و گفت: با بها دادن به ورزش و به‌ ویژه ورزش همگانی به توسعه زیرساخت‌های کشور، کمک کرده و بهره‌وری نیروی انسانی را افزایش می‌دهد.

علی وقف‌چی در آیین تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با اشاره به چالش بزرگ اقتصادی و مالی در کشور، اظهار کرد: همه باید به این نتیجه برسیم که اگر بخواهیم هزینه‌های مدیریتی را کاهش دهیم باید به هزینه‌های ورزش، توجه بیشتری داشته و به این حوزه، کمک کنیم، چرا که بسیاری از مشکلات جامعه در این صورت، حل شده و از بروز آسیب‌های اجتماعی و مشکلات جسمی و سلامتی، کاسته می‌شود.
وی با اشاره به تعیین تکلیف محل دپوی پسماند روی زنجان، خاطرنشان کرد: پسماند روی زنجان به سرمایه تبدیل شده و اختصاص بخشی از آن به حوزه ورزش، می‌تواند فرصت طلایی برای سرمایه‌گذاری در ورزش استان و کسب افتخارات بیشتر ورزشی باشد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست