• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۰۵
  • شناسه خبر: 9355

درخشش کاراته‌کاهای زنجانی در مسابقات بین‌المللی آزاد جام پایتخت

پیام ملّت – نایب‌ رئیس هیئت کاراته استان از درخشش باتوان کاراته‌کای زنجانی در مسابقات بین‌المللی جام پایتخت تهران خبر داد. سکینه محرمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تیم کاراته بانوان استان زنجان توانست با کسب نشان ...

پیام ملّت نایب‌ رئیس هیئت کاراته استان از درخشش باتوان کاراته‌کای زنجانی در مسابقات بین‌المللی جام پایتخت تهران خبر داد.

سکینه محرمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تیم کاراته بانوان استان زنجان توانست با کسب نشان‌های پرافتخار در مسابقات بین‌المللی جام پایتخت در تهران، خوش بدرخشد.

وی افزود: در این رقابت‌ها تیم شیتوریوی ایران در قالب تیم زنجان توانست چهار مدال طلا، ۸ نقره و ۸ مدال برنز را از آن خود کند.

محرمی تصریح کرد: در بخش کومیته، استان زنجان در رده سنی خردسال با چهار ورزشکار، چهار مقام سومی و در بخش کاتا نیز یک عنوان سومی را کسب کرد.

نایب‌ رئیس هیات کاراته استان زنجان در ادامه به نتایج کسب شده در سایر رده‌های سنی اشاره کرد و گفت: در بخش کومیته و رده سنی نونهالان هفت ورزشکار به دو عنوان اولی و چهار مقام دومی و به یک عنوان سومی و در بخش کاتا نیز دو ورزشکار به دو عنوان اولی و دومی نائل آمدند.

محرمی یادآور شد: در بخش کومیته و رده سنی جوانان دو ورزشکار به دو عنوان اولی و سومی، در بخش کومیته خردسالان دو مقام نایب‌قهرمانی، در بخش کاتا یک مقام سوم و در بخش کومیته نونهالان به دو عنوان دومی و سومی دست یافتند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مسابقات بین‌المللی کاراته سبک‌های آزاد جام پایتخت با حضور بیش از ۱۲۰۰ کاراته‌کا از سراسر کشور در سالن غدیر و افراسیابی تهران برگزار شد و تیم قهرمانان آکادمی ملی‌پوشان ابهر و خرمدره با کسب ۲۹ مدال طلا، ۲۵ نشان نقره و ۱۶ مدال برنز نام استان زنجان را در این مسابقات طنین‌انداز کردند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست