• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۰۶
  • شناسه خبر: 9399

چابک سازی شهرداری، راه برون رفت از بروکراسی پیچیده اداری

پیام ملّت – شهردار زنجان گفت: راه برون رفت از بروکراسی های پیچیده اداری و بالا بردن رضایت مردم در امور اداری، در گرو چابک سازی شهرداری است. دکتر مسیح الله معصومی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» ا ...

پیام ملّت شهردار زنجان گفت: راه برون رفت از بروکراسی های پیچیده اداری و بالا بردن رضایت مردم در امور اداری، در گرو چابک سازی شهرداری است.

دکتر مسیح الله معصومی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» افزود: در حال حاضر در شهرداری ۲۴۰۰ نیرو داریم که حجم عمده ای از توان مالی، انرژی و برنامه ریزی شهرداری را این نیروها می گیرند. دوره دوره ای است که باید دنبال برون سپاری بگردیم تا بتوانیم توان و تخصص خود را در حوزه های  مردمی مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: در اکثر شهرهای کشور در حوزه نیروی انسانی، فضای سبز و امور شهری  این کارها را انجام دادند و تجربه موفقی بوده که در برخی از شهرهای کوچک و بزرگ انجام شده است.

به گفته شهردار زنجان، بیشتر شهرهای کوچک در این موضوع از ما جلوتر هستند و در این مسیر به دلیل غیربومی بودن با کسی تعارف نداشته و تصمیم به شکل کاملا جدی است و تمام فرایند کار را انجام داده ایم، ولی هنوز این کار انجام نشده است.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست