• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۰۹
  • شناسه خبر: 9504

نقش مهم «پگاه زنجان» در صادرات

پیام ملّت – مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در سفر به استان زنجان از دستاوردهای شرکت شیر پگاه زنجان بازدید به عمل آورد. دکتر جمشید تقی زاده ضمن بازدید از خطوط تولیدی از نزدیک با روند تولیدات آشنا و با تعدادی از کار ...

پیام ملّت مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در سفر به استان زنجان از دستاوردهای شرکت شیر پگاه زنجان بازدید به عمل آورد.
دکتر جمشید تقی زاده ضمن بازدید از خطوط تولیدی از نزدیک با روند تولیدات آشنا و با تعدادی از کارگران شرکت نیز دیدار و گفتگوی صمیمی داشت.

وی با بیان اینکه کشور در جنگ اقتصادی با دشمنان قرار دارد، افزود: صندوق بازنشستگی کشوری دومین صندوق بیمه ای و دومین بنگاه دار بزرگ اقتصادی در کشور، رویکرد رعایت حقوق شهروندی و مبارزه با فساد شهروندی را دارد.
به گفته وی، صندوق بازنشستگی کشوری در راستای شفافیت و پاسخگویی “سیستم BI “را افتتاح خواهد کرد تا به صورت آنلاین با شهروندان در ارتباط باشد.
تقی زاده ادامه داد: شرکت شیر پگاه زنجان به عنوان یکی از مجهزترین کارخانه های تحت پوشش شرکت صنایع شیر ایران به لحاظ داشتن تجهیزات و نیروی کار باتجربه و پرتلاش می تواند نقش عمده ای در صادرات محصولات خود داشته باشد.
وی در ادامه بر لزوم تقویت روحیه پیشنهاددهی و خلاقیت در بین کارکنان تاکید کرد.
در این نشست امیر کلامی فرد، مدیر عامل شرکت پگاه زنجان نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد شرکت به بیان چالش ها و مشکلات موجود در این صنعت پرداختند.
۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست