• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۱۰
  • شناسه خبر: 9444

خلع ید و رفع تصرف هکتار۲۷ هکتار از اراضی ملی و طبیعی زنجان

پیام ملّت – فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان از اجرای عملیات رفع تصرف نیروهای این یگان در ۸ مورد عملیات در مهر امسال خبر داد و گفت: نتیجه این عملیات، خلع ید و رفع تصرف بیش از ۲۷ هکتار بوده است. سرهنگ منصو ...

پیام ملّت فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان از اجرای عملیات رفع تصرف نیروهای این یگان در ۸ مورد عملیات در مهر امسال خبر داد و گفت: نتیجه این عملیات، خلع ید و رفع تصرف بیش از ۲۷ هکتار بوده است.

سرهنگ منصور خسروی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» درباره عملکرد این یگان در ماه اخیر افزود: با اجرای عملیات حفظ و حراست از عرصه ها، در ۶۲ مورد از تصرف بیش از ۱۰۰ هکتار جلوگیری شده است.

وی با اشاره به توقیف ۶ دستگاه از ماشین آلات و ادوات تخریب اراضی ملی و طبیعی استان زنجان تعداد گزارش های وصولی مردمی در مهر ماه را ۱۰۶ مورد اعلام کرد.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه در این مدت ۱۸ مورد پرونده مربوط به ماده ۵۵ به ثبت رسیده است، مساحت پرونده های تنظیمی در مراجع قانونی را بیش از ۸۳ هکتار عنوان کرد.

وی با عنوان اینکه یک ماه اخیر ۴ مورد عملیات اطفا حریق گزارش شده است، ابراز کرد: متاسفانه بیش از ۲۸ هکتار از اراضی ملی و طبیعی استان در نخستین ماه پائیز در آتش سوخت.

خسروی تعداد دام های غیرمجاز وارد شده به اراضی ملی و طبیعی در مهر ۹۷ را ۹۴۰ واحد دامی اعلام کرد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در خاتمه صحبت هایش حفظ و صیانت از منابع طبیعی را جزوء وظایف همگانی اعلام کرد و افزود: مردم بازوی توانمند منابع طبیعی استان در حفظ از این میراث گران بهاء هستند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست