• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۱۰
  • شناسه خبر: 9471

در پروژه تقاطع گلشهر از زمانبندی جلوتر هستیم

پیام ملّت – شهردار زنجان گفت: در پروژه تقاطع گلشهر اگر به این سرعت پیش رویم، از زمان بندی جلوتر هستیم و قبل از یک سال پروژه تمام خواهد شد. دکتر مسیح الله معصومی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» افزود: ا ...

پیام ملّت شهردار زنجان گفت: در پروژه تقاطع گلشهر اگر به این سرعت پیش رویم، از زمان بندی جلوتر هستیم و قبل از یک سال پروژه تمام خواهد شد.

دکتر مسیح الله معصومی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» افزود: انتظار اولیه بنده از اصحاب رسانه و مسئولان این بود که حمایت و کمک کنند، ولی گاهی در برخی موارد طعنه و کنایه زدند.

وی با بیان اینکه برخی ها سد راه اجرای پروژه ها می شدند، ادامه داد: برخی ها اگر می توانستند موانعی بر سر راه آوردند، ولی ما عزممان انجام این کار بود.

شهردار زنجان از از خاتمه طراحی تقاطع مدرس خبر داد و یادآور شد: با توجه به شرایط اقتصادی و مسائل خاص، شورای شهر پیشنهاد داد، پل گلشهر کمی پیشرفت کند و در ادامه پروژه های بعدی را آغاز کنیم. بنابراین اصلاحات هندسی میدان جهاد و تقاطع تربیت را در دستور کار قرار دادیم.

معصومی بر لزوم همکاری و تعامل نزدیک سایر بخش ها با شهرداری تاکید کرد و گفت: توسعه شهری با اتکا به تمامی ظرفیت های شهری میسر می شود.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست