• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۱۰
  • شناسه خبر: 9486

ادامه استعفا در فدراسیون کشتی

به دنبال موج استعفا در فدراسیون کشتی، احد پازاج و علی اشکانی نیز از سمت‌های خود کناره‌گیری کردند. به گزارش ایسنا، در متن نامه استعفای پازاج مدیر تیمهای ملی کشتی فرنگی و اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی آمده است: نتایج حا ...

به دنبال موج استعفا در فدراسیون کشتی، احد پازاج و علی اشکانی نیز از سمت‌های خود کناره‌گیری کردند.

به گزارش ایسنا، در متن نامه استعفای پازاج مدیر تیمهای ملی کشتی فرنگی و اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی آمده است: نتایج حاصله تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در رقابت های جهانی مجارستان، طوری رقم خورد که درخور شأن این رشته پرافتخار ورزشی نبود، اما کادر فنی تیم های ملی و ملی پوشان تمام تلاش خود را در اردوها و میدان مبارزه انجام دادند که از جایگاه کشتی فرنگی ایران در دنیا دفاع کنند که متأسفانه این امر میسر نشد.
بدینوسیله با اعلام اینکه مسئولان محترم فدراسیون علی رغم تمامی تنگناهای اقتصادی تلاش کردند بهترین امکانات را برای ما فراهم کنند، ضمن عذرخواهی از مردم عزیز ایران و مسئولان محترم فدراسیون به دلیل نتایج کسب شده که دلایل مختلفی دارد و از حوصله این نامه خارج می باشد،  از سمت خود به عنوان مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی بزرگسالان و امید و سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کناره گیری کرده و برای تیم های ملی کشتی در میادین پیش رو آرزوی موفقیت داریم.

نامه استعفای رسول خادم

پس از ناکامی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در رقابت‌های جهانی مجارستان، رسول خادم رییس فدراسیون کشتی ساعتی پیش با انتشار متنی رسما از سمت خود استعفا کرد. بدنبال وی نیز مسئولان فدراسیون کشتی، کادرهای فنی تیم‌های ملی و شوراهای فنی کشتی آزاد و فرنگی نیز از سمت‌های خود استعفا کردند تا موج استعفا در کشتی فراگیر شود.

اما نامه استعفای محرمانه رسول خادم به دفتر وزیر ورزش دقایقی قبل در صفحه اینستاگرام یکی از باشگاه‌های کشتی منتشر شد که مشخص نیست، چگونه این نامه بدست مدیران این آکادمی کشتی افتاده است.

متن نامه رسول خادم به وزیر ورزش را در ذیل مشاهده می‌کنید:

 

 

خادم آرزوی دختران  این مرز و بوم را برآورده کرد

نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی، پس از استعفا گفت: خادم آرزوی دختران این مرز و بوم را برآورده کرد و خادمِ کشتی بود.

پس از استعفای رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون کشتی، مریم منظمی نایب رئیس بانوان فدراسیون نیز از سمت خود استعفا داد.

مریم منظمی، نایب رئیس کشتی بانوان با تأیید این خبر گفت: پس از خادم، من نیز استعفا می‌دهم. رسول خادم، خادم کشتی بود و کشتی زنان – که آرزوی دختران این مرز و بوم بود – را در ایران راه‌اندازی کرد.

به‌ دنبال استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی، نایب رئیس، دبیر، اعضای شوراهای فنی کشتی آزاد و فرنگی و سرمربی و مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نیز از سمت‌های خود استعفا دادند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست