• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۱۳
  • شناسه خبر: 9530

خدمت رسانی مطلوب به قشر ضعیف جامعه با حذف بوروکراسی های زاید اداری

پیام ملّت – رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: فعالیت کارخانجات استان  بایستی بر اساس میزان نیاز و ظرفیت استان  در مدار تولید باشد. حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی استان افزود: ...

پیام ملّت رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: فعالیت کارخانجات استان  بایستی بر اساس میزان نیاز و ظرفیت استان  در مدار تولید باشد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی استان افزود: بایستی تصمیمات موثری در جهت خدمت رسانی مطلوب به قشر ضعیف جامعه اتخاذ گردد و همه تلاش ها در راستای بهبود وضعیت رفاهی این قشر از جامعه به کار گرفته شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: در جهت خدمات مطلوب و سریع به مراجعان شایسته است به نحو مطلوبی بوروکراسی های زاید اداری را حذف کنیم تا مراجعان جهت دریافت خدمات مورد نظر درگیر روند طولانی دریافت خدمات نشوند که در غیر این صورت نارضایتی بین مردم افزایش خواهد یافت.

وی ارائه خدمات در سازمان تامین اجتماعی استان زنجان به مردم را مطلوب توصیف کرد و گفت: در مجموع بیمارستان ها و درمانگاه های خوبی در استان برای ارائه خدمات به مردم استان وجود دارد که بایستی همه تلاش خود را در جهت بهبود وضعیت موجود و ارتقاء آن بکار ببندیم؛ به طوری که مراجعان به این مراکز که اکثرا قشر ضعیف جامعه هستند، بتوانند بدون هیچ دغدغه ای خدمات مطلوبشان را دریافت کنند.

این مقام عالی قضایی استان با بیان اینکه افزایش خدمات درمانی و رفاهی برای بازنشسته ها را امری ضروری برشمرد و خاطر نشان کرد: بیشتر افراد بعد از سی سال خدمت که بازنشسته می شوند، برخی هزینه ها از جمله  هزینه های درمانی دامن گیرشان می شود که با توجه به پایین بودن حقوق بازنشستگی  توانایی پرداخت هزینه ها راندارند که تأمین اجتماعی می تواند در این زمینه گام های موثری بردارد.

در ابتدای این دیدار مدیر کل تامین اجتماعی گزارشی از اهم اقدامات و فعالیت های تأمین اجتماعی استان ارائه کرد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست