• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۱۳
  • شناسه خبر: 9537

عرضه گوشت گرم و منجمد با نرخ مصوب در زنجان

پیام ملّت – مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از عرضه گوشت گرم و منجمد با نرخ مصوب در زنجان خبر داد و گفت: اکنون با هدف تنظیم بازار روند عرضه گوشت گرم و منجمد با نرخ مصوب در استان زنجان ادامه دارد ...

پیام ملّت مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از عرضه گوشت گرم و منجمد با نرخ مصوب در زنجان خبر داد و گفت: اکنون با هدف تنظیم بازار روند عرضه گوشت گرم و منجمد با نرخ مصوب در استان زنجان ادامه دارد.

عبدالله جعفری با اشاره به توزیع گوشت گوساله منجمد وارداتی توسط شرکت پشتیبانی امور دام افزود: این نوع گوشت اکنون به قیمت۲۹ هزار تومان از طریق فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف منتخب استان توزیع می شود.

به گفته وی، روند توزیع گوشت گرم گوسفندی وارداتی نیز همچنان در استان ادامه داشته و با نرخ مصوب متناسب با نوع گوشتو کیفیت لاشه از طریق فروشگاه‌های منتخب زنجیره ای و تعاونی های مصرف استان در دسترس شهروندان قرار دارد.

جعفری با تشریح قیمت گوشت گرم گوسفندی توزیعی خاطرنشان کرد: ربع لاشه سر دست۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان، ربع لاشه ران ۳۷ هزار و۵۰۰ تومان، سردست پاک شده بشقابی ۴۸ هزار تومان و ران پاک شده بشقابی به قیمت ۴۹ هزار تومان در استان در حال توزیع است.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست