• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۱۴
  • شناسه خبر: 9579

پرداخت۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی

پیام ملّت – رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: سال گذشته بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی پرداخت شده است. ناصر فغفوری با اعلام اینکه در یک ماهه اخیر در استان زنجان، ۷۰ میلیار ...

پیام ملّت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: سال گذشته بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

ناصر فغفوری با اعلام اینکه در یک ماهه اخیر در استان زنجان، ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به واحدهای تولیدی پرداخت شده است،ادامه داد: با توجه به اینکه ثبت‌نام طرح رونق تولید در استان از اواخر شهریور ماه آغاز شده است، تاکنون تسهیلات به ۷ طرح به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گفته وی، تاکنون ۸۴ واحد در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۲ واحد به مبلغ یک‌هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال به بانک معرفی شده است و هم اکنون ۵۵ طرح به میزان یک‌هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال نیز در دست بررسی است.

فغفوری با بیان اینکه تسهیلات این طرح به همه واحدهای صنعتی، معدنی و کشاورزی پرداخت می‌شود، تصریح کرد: در این طرح تسهیلات در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش به واحدهای فعال و طرح‌های نیمه تمام بالای ۶۰ درصد پرداخت می‌شود همچنین در سال گذشته برای ۲۳۹ واحد تولیدی تسهیلات به میزان ۴ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطرنشان کرد: در سال گذشته از طریق شبکه بانکی ۱۲ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی پرداخت شده که ۴ هزار میلیارد ریال از طریق طرح رونق تولید و مابقی به طور مستقیم از طریق بانک‌ها پرداخت شد که از این حیث استان زنجان جزو ۴ استان برتر کشور است.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست