• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۱۵
  • شناسه خبر: 9556

محدوده میراثی پروژه سبزه میدان بررسی می شود

پیام ملّت – رئیس شورای اسلامی شهر زنجان، پروژه سبزه میدان را مساله روز این شورای اعلام کرد و گفت: در کمیسیون مربوطه جزییات طرح نهایی مورد بحث قرار گرفت و در نهایت با تصویب آن نقشه مربوطه مساله محدوده میراثی بودن طر ...

پیام ملّت رئیس شورای اسلامی شهر زنجان، پروژه سبزه میدان را مساله روز این شورای اعلام کرد و گفت: در کمیسیون مربوطه جزییات طرح نهایی مورد بحث قرار گرفت و در نهایت با تصویب آن نقشه مربوطه مساله محدوده میراثی بودن طرح مورد بررسی قرار می گیرد.

دکتر اسماعیل دویران در گفتگو با «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» افزود: به هر حال طولانی بودن این پروژه در سال های اخیر موجب شده بود تا مردم مطالبه خود را از شورای شهر پیگیر باشد و شورا با شناخت از جزییات مسائل شهری این موضوع را در اولویت قرار داد.

وی با تاکید بر اینکه سبزه میدان برگی از تاریخ این شهر است، بر لزوم تعامل مدیریت شهری با سایر ارگان ها و اساتید دانشگاه در پیشبرد این طرح تاکید کرد و ادامه داد: تعامل سازنده ای برقرار شده و امید داریم تا خاتمه طرح مطلوب باشد.

رئیس شورای شهر زنجان با تاکید بر اینکه هرگونه اضافه شدن نیرو به بدنه شهرداری باید با موافقت شهرداری مروبوطه همراه باشد، اضافه کرد: منتها در این بین انتقال نیرو از سازمان خاص شهرداری به سایر سازمان ها مورد قانونی ندارد و اگر نیروی جدیدی بدون هماهنگی انجام گیرد، خلاف قانون است.

دویران در پاسخ به سوال آنا درباره تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان برخی سازمان های شهرداری، اظهار کرد: بنده در جریان موضوع نیستم و این مساله را از شهردار پیگیر باشید.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست