• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۱۵
  • شناسه خبر: 9595

۸۰ درصد صنایع کشورها را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می دهد

پیام ملّت – مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان گفت: ۸۰ درصد صنایع کشورها را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می دهد. ایرج احمدی با یادآوری اینکه برای فعال شدن اقتصاد کشور باید صنایع کوچک و متوسط فعال شود، خاطرنشان ک ...

پیام ملّت مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان گفت: ۸۰ درصد صنایع کشورها را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می دهد.

ایرج احمدی با یادآوری اینکه برای فعال شدن اقتصاد کشور باید صنایع کوچک و متوسط فعال شود، خاطرنشان کرد: این صنایع اساس صنعت و اقتصاد کشورها را تشکیل می دهند.

وی با اشاره به اینکه استقرار سرمایه گذاران در شهرکهای صنعتی مزایای گوناگونی دارد، اظهار داشت: استقرار در شهرک های صنعتی آسان و سریع صورت می گیرد و از پراکندگی صنایع در نقاط مختلف جلوگیری شده و در نتیجه به محیط زیست و منایع طبیعی آسیب کمتری وارد می شود.

احمدی با تاید بر اینکه ایجاد صنایع بزرگ نیاز به پروسه زمانی طولانی دارد تصریح کرد: این در حالی است که صنایع کوچک و متوسط به سرعت ایجاد می شود و بازدهی آن در کمترین زمان ممکن است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان با تاکید بر فرهنگ سازی برای ایجاد واحدهای صنعتی کوچک و متوسط در بین عموم مردم، تصریح کرد: رویکرد دولت نیز توجه به صنایع کوچک و متوسط است.

 احمدی به اشتغالزایی ناشی از ایجاد این صنایع در کشور اشاره کرد و گفت: آثار این صنایع بر اقتصاد استان زنجان مشهود است.

 وی در پایان تاکید کرد: وجود شهرک های صنعتی مختلف در سطح استان فرصت مناسبی را برای ایجاد و توسعه صنایع کوچک و متوسط فراهم آورده است.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست