• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۱۹
  • شناسه خبر: 9602

تولید۳۸ میلیون متر مکعب آب در شهرهای استان زنجان

پیام ملّت – مدیر عامل آبفای استان زنجان گفت: این شرکت در نمیه نخست سال جاری بیش از ۳۸ میلیون متر مکعب آب برای شرب ساکنان ۲۱ شهر استان تولیده کرده است. علیرضا جزء قاسمی با اعلام این خبر افزود:  که نسبت به مدت مشابه ...

پیام ملّت مدیر عامل آبفای استان زنجان گفت: این شرکت در نمیه نخست سال جاری بیش از ۳۸ میلیون متر مکعب آب برای شرب ساکنان ۲۱ شهر استان تولیده کرده است.

علیرضا جزء قاسمی با اعلام این خبر افزود:  که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۴ درصد کاهش داشته است.

به گفته وی، سیاست مدیریت تقاضا به جای مدیریت تامین آب یکی از سیاست های مهم شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است که در راستای استفاده بهینه از منابع آبی انجام می شود.

وی افزود: علاوه بر انجام عملیات زونبندی ، مدیریت فشار و مدیریت مصرف از جمله اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بوده که منجر به کاهش تولید آب در سال ۹۷ نسبت به سال گذشته گردیده است.

جزء قاسمی گفت: امسال تولید آب در شش ماهه اول سال ۹۷ علیرغم کم آبی بخصوص در فصل گرم سال با تمهیدات اتخاذ شده بدون هیچگونه مشکلی انجام شد و استان زنجان از معدود استان هایی بود که هیچگونه قطعی و با کمبود مواجه نشد.

وی افزود: با توجه به وضعیت منابع آبی باید مدیریت بهینه مصرف آب در سرلوحه اهداف تک تک شهروندان قرار گیرد تا بتوان از آب این نعمت الهی به نحو مطلوب استفاده کرد.

۱۱۰/ق

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست