• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۱۹
  • شناسه خبر: 9604

پروژه‌های بیولوژیکی در زنجان جان می گیرد

پیام ملّت – معاون فنی منابع طبیعی و آبخیرداری استان زنجان از اجرای پروژه‌های بیولوژیکی با اعتبار ۱/۵ میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی در استان زنجان  خبر داد و گفت: اجرای این پروژه ها تا پایان آبان سال جاری به ...

پیام ملّت معاون فنی منابع طبیعی و آبخیرداری استان زنجان از اجرای پروژه‌های بیولوژیکی با اعتبار ۱/۵ میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی در استان زنجان  خبر داد و گفت: اجرای این پروژه ها تا پایان آبان سال جاری به طور کامل پایان می یابد.

جلیل سلطان نژاد در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به اهمیت اجرای پروژه های بیولوژیکی و نقش آن در کنترل سیلاب و افزایش پوشش گیاهی مناطق اظهار کرد: بر اساس هدف گذاری ها ۱۰ پروژه بیولوژیکی را در ۸ شهرستان استان زنجان عملیاتی خواهیم نمود.

معاون فنی منابع طبیعی استان زنجان با بیان اینکه ۵۰ درصد از این میزان تزریق شده است، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود در سریعترین زمان ممکن مابقی اعتبار نیز توسط این صندوق تامین گردد.

سلطان نژاد زمان اتمام کامل پروژه های مربوط به صندوق توسعه ملی در حوزه اجرای عملیات بیولوِژیکی را پایان آبان ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: این پروژه ها مربوط به بانکت گذاری، کپه کاری، بذرپاشی، نصب آبشخوار، نهالکاری، مراقبت و آبیاری، تبدیل دیمزار و … است.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست