• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۲۰
  • شناسه خبر: 9654

عملکرد مدیران به طور مستمر ارزیابی شود/ مدیران مسئولیت های اداری را به منزله امانت بپذیرند

پیام ملّت – سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: با انجام ارزیابی ها و نظارت های مستمر بر نحوه مدیریت دستگاه ها و مجموعه های اداری می توان از بروز بسیاری از مشکلات و مسائل پیشگیری کرد. کریم شع ...

پیام ملّت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: با انجام ارزیابی ها و نظارت های مستمر بر نحوه مدیریت دستگاه ها و مجموعه های اداری می توان از بروز بسیاری از مشکلات و مسائل پیشگیری کرد.

کریم شعبانی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل جدید دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان، انجام ارزیابی های دوره ای و بازدیدهای سرزده از حوزه های مختلف اداری را موجب احصاء و رفع کاستی های موجود در نظام اداری دانست و گفت: کارشناسان حوزه ارزیابی با حضور در کارگروه های اداری، بر ماموریت و وظایف هریک از دستگاه ها اِشرافیت کامل خواهند داشت که این تسلط در زمان ارزیابی عملکرد مدیران و سنجش میزان کارایی آن مجموعه اداری مفید خواهد بود.
وی بیان شفاف موضوعات و احصاء کاستی ها را از جمله راهکارهای خروج دستگاه های اجرایی از بن‌بست در تصمیمات عنوان کرد و افزود: با نظارت های مستمر و دقیق می توان میزان اثرگذاری تصمیمات را مورد ارزیابی قرار داد و همین امر موجب ارائه خروجی بهتر خدمات در دستگاه های اجرایی می شود.
معاون استاندار زنجان با اشاره به اجرای طرح “حضور مدیران استان در مرکز سامد” برای پاسخگویی مستقیم به مردم، خاطر نشان کرد: پاسخگو کردن مدیران کل به مردم و اطلاع رسانی این اقدام می تواند موجب فراهم نمودن زمینه ارتباط مستقیم مردم و مسئولین و افزایش رضایتمندی عمومی شود.
شعبانی حضور بازرسین این اداره کل در دستگاه ها را نیز عامل ایجاد تحرک در سازمان های اداری دانست و اضافه کرد: همین امر در افکار عمومی نیز تاثیرات مثبتی بر جای خواهد گذاشت.
این مقام مسئول پذیرش مسئولیت های مختلف اداری را شیوه ای برای بروز و ظهور توانمندی های افراد دانست و تصریح کرد: هر فرد با پذیرش مسئولیت اداره یک مجموعه باید از تمامی ظرفیت های فکری و نیروی انسانی آن حوزه به نحو مطلوبی استفاده نماید تا بتواند کارنامه کاری عزتمندانه ای در پایان کار خود عرضه کند.
وی با بیان اینکه مدیران با تواضع و فروتنی مسئولیت های اداری را به منزله امانت بپذیرند، افزود: اگر مدیران با توکل بر خدا و ذهنیت خیرخواهانه مسئولیت های اداری را قبول نموده و با استفاده از تمام توان و ظرفیت های موجود به ارائه خدمت بپردازند خداوند نیز به افکاری که بر مبنای ارزش ها باشد کمک خواهد کرد.
معاون استاندار زنجان، کارکنان و کارشناسان هر مجموعه اداری را به منزله شاکله اصلی نظام اداری توصیف کرد و گفت: مدیران و مسئولین باید بعنوان هماهنگ کننده این مجموعه ها با حفظ انسجام سعی در پیشبرد اهداف داشته باشند.
شعبانی با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از خِرد جمعی و مشورت کارشناسان برای دستیابی به خروجی عملکرد بهتر، از مدیرکل جدید دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خواست تا با بهره گیری از تجارب همکاران این حوزه و با استفاده از خلاقیت و نوآوری های مدیریتی خود وظایف محوله این دفتر را به نحو شایسته ای انجام دهد و در این زمینه با مدیران حوزه قضا نیز ارتباط مستمر و تنگاتنگی داشته باشد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در پایان ضمن قدردانی از تلاش های عبداله گنج‌خانلو در مدت تصدی مدیریت دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری، سعید صفری را بعنوان مدیرکل جدید این دفتر معرفی کرد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست