• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۲۶
  • شناسه خبر: 9753

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه‌های آبخیزداری زنجان

پیام ملّت – مدیر کل منابع طبیعی استان زنجان از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی پروژه‌های مربوط به صندوق توسعه ملی در هفت حوزه آبخیز خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، خلیل آقاجانلو در نشست شورای معاون ...

پیام ملّت مدیر کل منابع طبیعی استان زنجان از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی پروژه‌های مربوط به صندوق توسعه ملی در هفت حوزه آبخیز خبر داد.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، خلیل آقاجانلو در نشست شورای معاونان منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به اهداف بلند، میان و کوتاه‌ مدت این دستگاه برای عمل به‌وظایف سازمان متبوع که حفظ و حراست از اراضی ملی و طبیعی است، اظهار کرد: معتقدیم اداره‌کل منابع طبیعی با همکاری تنگاتنگ و احساس مسئولیت تک‌تک کارکنان و مسئولان می‌تواند در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها به‌ ویژه پروژه‌های صندوق توسعه ملی عملکرد مطلوب و موفقی داشته باشد.

وی با اشاره به ارزیابی‌های سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری از مسئولان خواست تا در حوزه کاری مربوط به اجرای پروژه‌های صندوق توسعه ملی گزارش‌های خود را منظم و به‌موقع ارائه کنند.

آقاجانلو با تأکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های آبخیزداری مربوط به صندوق توسعه ملی از مسئولان خواست تا کیفیت را به‌عنوان اصل مهم در عملیاتی کردن اهداف پروژه‌ها مدنظر قرار بدهند.

مدیر کل منابع طبیعی استان زنجان ضمن تأکید بر همکاری تنگاتنگ بخش‌های مختلف اداره‌کل با ادارات شهرستانی، به‌ویژه در بحث پدافند غیرعامل، عنوان کرد: امیدواریم برنامه‌های اداره‌کل را در کنار یکدیگر و به‌صورت یک‌دست یکی پس از دیگری عملیاتی کنیم.

وی از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی پروژه‌های مربوط به صندوق توسعه ملی در هفت حوزه آبخیز خبر داد و روند اجرای پروژه‌های آبخیزداری در استان را مطلوب گزارش کرد.

معاون آبخیزداری منابع طبیعی استان زنجان نیز در این نشست با اشاره به اجرای ۱۶ پروژه آبخیزداری در حوزه‌های آبخیز این استان اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی هفت پروژه در حوزه‌های مراش یک، قزل‌تپه، خراسانلو، چشین، خوشنام، هیدج و عالی‌قاپو حدود ۸۰ درصد بوده، اما در سایر حوزه‌ها پیشرفت فیزیکی حدود ۴۰ درصد اعلام شده است.

جعفر بیات با اشاره به شرایط آب و هوای نامساعد در استان، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در صورت تدوام آب و هوای نامساعد در استان، اجرای برخی از پروژه‌ها متوقف شود.

بیات با اشاره به اجرای پروژه‌های پخش سیلاب، مرمت و احیا، عنوان کرد: با تمام قوا تلاش می‌کنیم تا پروژه‌های مربوط به صندوق توسعه ملی را در حد مطلوب به پایان برسانیم.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست