• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۲۸
  • شناسه خبر: 9795

تنها راه مقابله با دشمن شکل گیری بسیج جهانی است/ محرومیت‌زدایی اولویت اصلی بسیج است

پیام ملّت –  فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: تنها راه مقابله با دشمن ورود مردم به صحنه و شکل گیری بسیج جهانی است. به گزارش خبرنگار «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» ، سردار جهانبخش کرمی در نشست ...

پیام ملّت –  فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: تنها راه مقابله با دشمن ورود مردم به صحنه و شکل گیری بسیج جهانی است.

به گزارش خبرنگار «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» ، سردار جهانبخش کرمی در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های جمعی با اشاره به ۱۲۰ عنوان برنامه در هفته بسیج، افزود: یک هزار و ۷۰۰ برنامه توسط کانون ها و پایگاه های مقاومت بسیج در استان زنجان اجرایی می شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی از سوی بسیج در طول سال، افزود: سالانه بیش از ۲۰ هزار برنامه فرهنگی از سوی بسیج اجرایی می شود که در این حوزه نمایش فصل شیدایی با حضور ۲۰۰ هزار زنجانی در طول ۱۰ شب برگزار شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطر نشان کرد: محرومیت‌زدایی یکی از اولویت‌های بسیج  است که در این عرصه بسیجیان با کمترین اعتبار به عمران و آبادانی مناطق محروم می پردازند.

سردار کرمی با بیان اینکه  امروز رسانه ها با قلم خود از آرمان های انقلاب اسلامی پاسداری می کنند، افزود: مردم در پاسداری از انقلاب در صحنه‌های مختلف حضور داشتند ولی با شکل‌گیری بسیج این حضور قوت بیشتری یافت.

وی با اشاره به اینکه اولویت فعالیت‌ها فرهنگی و محرومیت‌زدایی است، گفت: بسیج در شهرها هم خدمت‌رسانی می کنند و پایگاه های مقاومت بسیج در عرصه زیرساخت ورزشی جوانان، خدمات فرهنگی و اردویی وارد شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) افزود: دشمن تلاش می کند باورهای دینی و اعتقادات جوانان را کمرنگ کند که در این راستا برنامه‌های فرهنگی بسیج می تواند موجب افزایش بصیرت جوانان و آگاه سازی این قشر شود.

۱۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی تا پایان هفته بسیج به بهره برداری می رسد

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: امسال یک صد پروژه محرومیت زدائی تا آخر هفته بسیج به بهره برداری می رسد.

امندی از ساماندهی ۱۹۹ گروه جهادی در استان زنجان خبرداد و افزود: یک هزار و ۱۰۰ مدرسه زیبا سازی شده است.

وی از پرداخت ۳۳ میلیارد تومان برای راه اندازی طرح های اقتصاد مقاومتی خبرداد و گفت: نمایشگاه و فروشگاه اقتصاد مقاومتی در ۲۵ مورد اجرایی شده است

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست