• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۲۹
  • شناسه خبر: 9799

اقدامات پیشگیرانه، گامی برای فراهم کردن بسترهای خدمت است

پیام ملّت – رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: اقدامات پیشگیرانه گامی موثر در جهت فراهم نمودن بسترهای خدمتی به مردم می باشد و شهرستان طارم در این زمینه توفیقات خوبی داشته است. حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در س ...

پیام ملّت رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: اقدامات پیشگیرانه گامی موثر در جهت فراهم نمودن بسترهای خدمتی به مردم می باشد و شهرستان طارم در این زمینه توفیقات خوبی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در سفر به دادگستری شهرستان طارم در دیدار با کارکنان قضایی و اداری ضمن تقدیر از تلاش ها واقدامات ارزشمند صورت گرفته در این حوزه قضایی با بیان اینکه ایجاد محیطی آرام و داشتن  اخلاق حسنه برای رسیدگی به مشکلات مردم امری ضروری است افزود :حفظ کرامت افراد در کنار دادرسی عادلانه و اعمال قانون بسیار ارزشمند است.

وی اظهار داشت :امروز آنچه که ما از آن فاصله گرفته ایم اخلاق و رفتار حسنه است و مسئولان نبایستی بین خود و مردم فاصله ایجاد کنند بلکه با صمیمیت و همدلی به مشکلات مردم رسیدگی نمایند.

رییس شورای قضایی استان توزیع امکانات رفاهی ،اداری و ورزشی بین کلیه کارکنان فارغ از حوزه خدمتی را از برنامه های مهم خود در استان  برشمرد و خاطر نشان کرد:بنده تمام تلاش خود را برای اجرای این امر که خواسته به حق کارکنان هست خواهم بست .

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در ابتدای ورود به شهرستان طارم  در دیدار با امام جمعه این شهرستان  وجود وحدت و همدلی در بین مسئولان این منطقه را بسیار خوب بیان کرد و گفت:با ارائه خدمت به مردم و حل مشکلاتشان بایستی اعتماد سازی مردم به نظام را بیش از گذشته انجام دهیم ، چرا که مردم ولی نعمت مسئولین هستند. 

این مقام قضایی با اشاره به اینکه مردم این شهرستان افرادی مودب و قانع به حقوق خود هستند  تأکید کرد :با این اوصاف در مسائل خانوادگی  بایستی با فرهنگ سازی و آشنایی خانواده ها به عدم اجبار دختران به ازدواج در سنین پایین  مورد توجه قرار گیرد تا از بروز آسیبها و مشکلات بعدی جلو گیری شود.

در این دیدار امام جمعه طارم گفت :خصوصیت ذاتی قوه قضاییه ایجاد عدل و عدالت است و امیدواریم احقاق حق و اجرای قانون با قوت انجام شود  و ائمه جمعه نیز با تمام قوا پشتیبان قوه قضاییه هستند.

وی تصرف اراضی ملی توسط برخی افراد را از جمله مشکلات شهرستان طارم  برشمرد و خواستار برخورد جدی دستگاه قضایی با  این افراد شد. 

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست