• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۳۰
  • شناسه خبر: 9811

تاج استعفا ندهد، یک ریال هم به فدراسیون فوتبال داده نمی‌شود

پیام ملّت – نماینده مجلس از سه قانون برای فدراسیون فوتبال در صورتی که تاج در سمتش باقی بماند صحبت کرد. به گزارش «انتخاب»، احسان قاضی‌زاده هاشمی در برنامه حالا خورشید گفت:‌ ما مداخله در فدراسیون را اصلا قبول نداریم. ...

پیام ملّت نماینده مجلس از سه قانون برای فدراسیون فوتبال در صورتی که تاج در سمتش باقی بماند صحبت کرد.

به گزارش «انتخاب»، احسان قاضی‌زاده هاشمی در برنامه حالا خورشید گفت:‌ ما مداخله در فدراسیون را اصلا قبول نداریم. این قانون (منع به کارگیری بازنشستگان)‌ فقط مختص فدراسیون‌ها نیست، بلکه شامل همه مجموعه‌ها می‌شود. این قانون مداخله‌ای در هیچ اداره‌ای نیست بلکه در مورد اشخاص تصمیم گرفته می‌شود.

نماینده مجلس ادامه داد:‌ راهکار ما این است که هم اساسنامه فیفا رعایت شود و هم تغییر و تحولات رخ دهد. راه حل این کار برگزاری مجمع فوق‌العاده است.

مجری برنامه از نماینده مجلس پرسید اگر در مجمع فوق‌العاده باز هم آقای تاج انتخاب شد چه اتفاقی می‌افتد؟ قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به این سوال گفت:‌ در بند اول شرایط احزار مجمع آماده است که اعضای هیات رئیسه نباید خلاف قوانین ایران عمل کنند. آقای اینفانتینو هم در مصاحبه‌اش گفته اگر این تصمیم با رای مجمع انجام بگیرد قابل اجرا خواهد بود.

اگر تاج نخواهد استعفا دهد و مجمع هم در این صورت تشکیل نشود چه خواهد شد؟ نماینده مجلس در پاسخ به این سوال گفت:‌ یک ـ‌ در صورتی که این اتفاق رخ دهد تمام منابع مالی که از سمت وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال داده می‌شود قطع می‌شود و حتی یک ریال هم به فدراسیون فوتبال داده نمی‌شود. دو ـ‌ وزارت ورزش نباید هیچ مکان ورزشی را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار دهد یعنی مثلا فدراسیون نمی‌تواند از استادیوم آزادی استفاده کند. سه ـ فدراسیون فوتبال که تا به حال مالیات لازم را به دولت نپرداخته باید این کار را انجام دهد و مالیاتش را بپردازد.

او همچنین گفت: ٨٠٠ نفر از وزارت نفت اسفند سال گذشته خود را با پاداش ٢۴٠ میلیون تومانی بازنشست کردند و برخی مجددا به کار گرفته شدند!.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست