• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۰۱
  • شناسه خبر: 9856

زنجانی ها از پل عابر پیاده استفاده نمی کنند

پیام ملّت – مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری زنجان با اعلام اینکه ۱۹پل عابر پیاده برای حفظ جان شهروندان در نقاط مختلف شهر زنجان برای تردد احداث شده است، با ابراز تاسف گفت:شهروندان تمایلی برای استفاده از آن ها ندا ...

پیام ملّت مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری زنجان با اعلام اینکه ۱۹پل عابر پیاده برای حفظ جان شهروندان در نقاط مختلف شهر زنجان برای تردد احداث شده است، با ابراز تاسف گفت:شهروندان تمایلی برای استفاده از آن ها ندارند.

سمانه شاددل در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، در این رابطه افزود: زنجانی ها علل اصلی استقبال نکردن از پل های عابر پیاده را سختی  تردد از پله های آن عنوان می کنند، در حالی که این وسیله برای حفظ جان و تامین ایمنی احداث شده است.

به گفته وی،  شهروندی به جای استفاده از پل عابر پیاده مسیر اتوبان را طی می کند و به موازات نرده های وسط از کناره بزرگراه راه می روند تا فضایی برای تردد از بین نرده های بیابد.

شاددل یادآور شد: برای پیشگیری از این موضوع نیز به پیمانکاران طرح های مربوط به پل عابر پیاده زنجان نیز اعلام شده که پس از انجام این کار نسبت به نصب نرده در محدوده پل عابر پیاده وسط آن اقدام کنند.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری زنجان تاکید کرد: بیشترین عبور شهروندان مربوط به پل عابر رو به روی فروشگاه رفاه واقع در اتوبان ۲۲ بهمن بوده که در حد استانداردهای لازم ثبت شده است.

وی با بیان اینکه اکنون کار تعمیراتی و خرید قطعات این پل های عابر در دستور کار قرار دارد که پس از طی فرآیندها و تاییدیه نهایی در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت، ادامه داد: پل میدان روزبه زنجان نیز مراحل مقاوم سازی و مکانیزاسیون خود را سپری می کند که بخاطر مشکلات اداری کار کند پیش می ورد که مشکلات آن به زودی مرتفع خواهد شد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست