• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۰۲
  • شناسه خبر: 9894

اجرای طرح «مهر زرین » توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران

یام ملّت – مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان از اجرا و تمدید طرح” مهر زرین” تا پایان آذر ماه سال جاری در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران خبر داد. حسن خانمحمدی در خصوص اهداف اجرای این طرح  به ...

یام ملّت – مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان از اجرا و تمدید طرح” مهر زرین” تا پایان آذر ماه سال جاری در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران خبر داد.

حسن خانمحمدی در خصوص اهداف اجرای این طرح  به «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» گفت: در راستای سیاست های اعتباری بانک و به منظور توانمند سازی اقشار آسیب پذیر جامعه در رفع احتیاجات ضروری از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، طرح “مهر زرین” از ابتدای آبان ماه سال ۹۷ در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران اجرایی شده و تا پایان آذر ماه سال جاری نیز تمدید شده است.
وی درباره جزئیات این طرح افزود: در این طرح متقاضیان با افتتاح سپرده قرض الحسنه ویژه بانکداری اجتماعی- مهر زرین می توانند به دو شکل  ایجاد حداقل میانگین به مبلغ یک میلیارد ریال در ۳ ماه جهت استفاده از تسهیلات بانک به میزان ۴۰۰ میلیون ریال با دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه و  ایجاد حداقل میانگین به مبلغ ۱/۵ میلیارد ریال در طی ۳ ماه جهت بهره مندی از تسهیلات بانک به میزان۴۰۰ میلیون ریال با دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه از تسهیلات قرض الحسنه بهره مند شوند.
به گفته خانمحمدی، مبلغ تسهیلات پرداختی به هر فرد در این طرح ۴۰۰ میلیون ریال با نرخ کارمزد۴ درصد و بازه زمانی آن نیز تا پایان آذر ماه سال جاری است.

اجرای طرح “۲ در یک” در بانک قرض الحسنه مهر ایران
وی درباره جزییات اجرای طرح” ۲ در یک” در بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: طرح”۲ وام در یک حساب” از جمله طرح هایی است که مشتریان محترم این بانک می توانند در قالب آن به صورت آنی و بدون ضامن اقدام به دریافت۲ وام قرض الحسنه با یک حساب با کارمزد ۱ و ۲ درصد نمایند.
مدیر شعب استان زنجان در خصوص جزئیات این طرح افزود: در این طرح مشتریان با افتتاح سپرده قرض الحسنه ویژه ” ۲ در یک” از تسهیلات مرحله اول و دوم طرح بهره مند می شوند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان ادامه داد: در سپرده قرض الحسنه ویژه طرح ۲ در یک تسهیلات مرحله اول پرداخت تسهیلات تا مبلغ ۱/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال با نرخ کارمزد ۱ درصد تا ۸۰ درصد ضریب تسهیلات و ۲ درصد از ۸۰ درصد تا ۹۰ درصد ضریب تسهیلات پرداخت می شود. در تسهیلات مرحله دوم، پرداخت تسهیلات، طبق سیاست اعتباری و سقف فردی تسهیلات بانک  و نرخ کارمزد ۴ درصد خواهد بود. پس از اتمام دوره بازپرداخت تسهیلات مرحله اول متقاضیان می توانند حسب نیاز خود از تسهیلات مرحله دوم به میزان میانگین باقی مانده سپرده “۲ در یک” و اقساط پرداختی، مطابق سیاست اعتباری و سقف فردی تسهیلات بانک بهره مند شوند.

خانمحمدی در خصوص نحوه اجرای طرح نیز ادامه داد،؛ تسهیلات مرحله اول طرح مذکور بدون نیاز به ضامن بوده و دوره بازپرداخت حداکثر ۴۸ ماهه می باشد و پس از افتتاح سپرده ۲ در یک و واریز وجه به سپرده، قابل پرداخت خواهد بود.

وی در خصوص تسهیلات مرحله دوم طرح ۲ در یک افزود: مشتری می تواند پس از تسویه کامل تسهیلات مرحله اول نسبت به درخواست تسهیلات مرحله دوم، طبق سیاست اعتباری و سقف فردی تسهیلات بانک اقدام نماید.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان در این زمینه گفت: نرخ کارمزد برای تسهیلات مرحله دوم طرح فوق ۴ درصد از محل منابع بانک بوده و تشکیل پرونده تسهیلاتی و اخذ تضامین و وثایق این مرحله از طرح طبق روال جاری بانک خواهد بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست