• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۰۵
  • شناسه خبر: 9907

برگزاری تور صنعتی برای ذی نفعان خوشه کفش هیدج

پیام ملّت – مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: تور صنعتی ۳ روزه برای ذی نفعان خوشه کفش هیدج توسط این شرکت برگزار شد. ایرج احمدی با اعلام این خبر افزود: هدف از برگزاری این تور صنعتی، آشنایی عامل و ذی نفع ...

پیام ملّت مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: تور صنعتی ۳ روزه برای ذی نفعان خوشه کفش هیدج توسط این شرکت برگزار شد.

ایرج احمدی با اعلام این خبر افزود: هدف از برگزاری این تور صنعتی، آشنایی عامل و ذی نفعان خوشه کفش هیدج با نحوه تولید کفش در استان اصفهان به منظور هم افزایی بیشتر و ایجاد تعامل فی مابین بود.

وی به بازدید ذی نفعان خوشه کفش هیدج از کارگاه هنرستان فنی حرفه ای آموزش و پرورش استان اصفهان اشاره و تصریح کرد: در این هنرستان نحوه تولید کفش به صورت تخصصی به هنرجویان آموزش داده می شود که در راستای بروزرسانی دانش و تبادل تجربیات، یک کارگاه آموزشی برای تولید کنندگان کفش هیدج نیز در در این هنرستان برگزار شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان از برگزاری نشست b2b تولید کنندگان کفش هیدج با بنکداران کفش اصفهان خبر داد و افزود: خوش بختانه این نشست نتایج خوبی به همراه داشت که از جمله آن‌ها می توان به عقد ۱۰ فقره قرارداد فی مابین تولید کنندگان هیدجی با بنکداران کفش استان اصفهان اشاره کرد.

احمدی، برگزاری جلسه ذی نفعان و عامل توسعه خوشه کفش هیدج با اتحادیه و انجمن کفش اصفهان در محل مجتمع  تجاری -اداری کفش اصفهان را از دیگر برنامه های این تور صنعتی دانست و تصریح کرد: در این جلسه ضمن بررسی نحوه تعامل و همکاری های دوطرفه و نیز تبادل تجربیات بر هکاری های ههرچه بیشتر دو طرف تاکید گردید.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان در پایان تصریح کرد: حمایت از تشکیل خوشه های صنعتی جزو اولویت های شرکت شهرکهای صنعتی استان است.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست