• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۰۵
  • شناسه خبر: 9919

ووشو زنجان باز هم حماسه آفرید

پیام ملّت – ووشو استان زنجان قهرمان اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور شد. رامین موحدنیا، رئیس هیات ووشو استان زنجان در این باره به «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»  گفت: نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر وو ...

پیام ملّت ووشو استان زنجان قهرمان اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور شد.

رامین موحدنیا، رئیس هیات ووشو استان زنجان در این باره به «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»  گفت: نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر ووشوی کشور در دو بخش تالو و ساندا با شرکت۱۷۶ ووشوکار از استان های کشور به میزبانی استان قزوین درسالن یادگار امام شهر الوند برگزار شد.

وی با اعلام اینکه این دوره از رقابت ها حکم انتخابی های تیم ملی را داشته و تیم های رده های سنی ووشو کشورمان سال آینده در رقابت های قهرمانی آسیا در بروئنی شرکت خواهند کرد، افزود: نوجوانان پر آتیه پسر زنجان در دو روز رقابت های سنگین  موفق به کسب ۴ مدال طلا و ۲ نقره درخشانتر از همیشه ظاهر شدند و اولین طلایی های کاروان ورزشی استان در تمامی رشته های ورزشی اعزامی لقب گرفتند.

موحدنیا درباره جزییات کسب مدال بیان کرد: در بخش تالوامیرحسام بیگدلی با کسب ۲ مدال طلا و نقره در فرم های (تایچی چوان) و (تایچی جی ین) طلای خود را مسجل کرد و اولین طلایی کاروان ووشو کاروان استان زنجان در المپیاد استعدادهای برتر در بین همه رشته های اعزامی لقب گیرد.
رئیس هیات ووشو استان زنجان ادامه داد: ابولفضل قره باغی دیگر شاگرد استاد میثم امانی، قهرمان کوچک و تاریخ ساز ووشو که سابقه عضویت در تیم ملی را نیز دارد با اجرای زیبای و بی نقص فرم های چانگ چوان و جی ین شو و چیانگ شو توانست، علاوه بر کسب ۲ مدال طلا و یک نقره ستاره اولین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور لقب گیرد.

وی با بیان اینکه در بخش ساندای پسران نیز که شاگردان استاد اکبر محمد زاده با قرعه های سخت و با بدشانسی صحنه مسابقات را ترک کرده بودند با افتخار افرینی امیررضا دادو افتخار آفرین شدند، افزود: دادو قهرمان خوش آتیه استان با شکست قاطعانه حریفی از کردستان بر بالای سکوی قهرمانی ایستاد.

دادو در مسابقات قبلی پس از قرعه استراحت در دور اول با شکست حریفانی از همدان،اردبیل و مازندران به فینال رقابت ها راه پیدا کرده بود.
با کسب این مدال طلای دادو،کسب عنوان قهرمانی زنجانی ها ۴ مدال طلا و ۲ نقره در اولین دوره مسابقات استعدادهای برتر مسجل و جام قهرمانی به زنجان رسید.
سرپرستی تیم پرافتخار و طلایی زنجان در این رقابت ها استاد هادی موحدنیا بود.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست